VeldigGikk jobb fint?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VeldigGikk jobb fint?
Må Mye til for å få det braKos deg med litt fiksing hjemme
Hun har tre. Ikke interessert idagGi henne en ball
Kjekt å vite om jeg vil deg noeStOrtsett fra kl 11
Mannen kan ikke gjøre annet en detJa det kommer seg joJeg ble medlem i 2012 og hadde ikke aning på hva dette forumet gikk ut på
Men plutselig fant jeg det ut
Så nå prøver jeg så godt jeg kan
![]()
Syns du har vært gjennomgående flink med treningen din jegMå være det innmellom
Haha. Han kan ikke ha mobilen på seg på jobb. Så spørs om han sjekker denSpam han med mldGlemmer det garanter ikke
![]()
![]()
HahaMannen kan ikke gjøre annet en det![]()
Greit vi skjønner hverandreJepp. Føler med deg på den![]()
God ideDa kan vi dele
Så braVeldigKlarte å gå uten å ha dårlig samvittighet
![]()
Men når han sjekker den på vei hjem ser han sånn ca 20++ mldHaha. Han kan ikke ha mobilen på seg på jobb. Så spørs om han sjekker den![]()
Klart vi gjørGreit vi skjønner hverandre![]()
Håper jeg også... men hadde litt vansker i går og da hadde jeg sovet mindreHåper det ikke blir noe problem![]()
Kan ha en skål på sidenVar noe i den duren jeg tenkteMen mannen er så glad i valnøtter, så blir bok noen på toppen
![]()
Hahaha. Men som regel sjekker han den aldri før han er hjemmeMen når han sjekker den på vei hjem ser han sånn ca 20++ mld![]()
Da kan han ikke glemme det
Hihi
Hadde nok stresset uansett jeg men imponerendeAlt er timet og tilrettelagt slik at det ikke blir stress.
Helt greit å ha tett program så lenge det ikke blir stress.
Mannen tar sommeravslutning med eldsten og U, jeg tar dugnad og sommeravslutning på jobb og strikkekvelden får jeg ta en annen gang
Nr 8... så har god klaring.. må bare passe på å få nok innlegg over 11. Plassen så jeg ikke kommer ned om jeg ikke skravler en dagHvor ligger du på lista?
Jeg håper virkelig på det!Blir vel roligere idag![]()