Virker sånn hvertfallBlir vel roligere idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virker sånn hvertfallBlir vel roligere idag
Er for kaldt herEr for varmt
Satser på det.middagen idag blir ihvertfall veldig lettSikkert like greit det
Gikk jobb fint?Da var 4,5 timer unnagjort på jobbNå er det hjem å lage waldorfsalat
![]()
Noen som har tips om hvordan mange den så god som mulig?![]()
He he pga skravling liksomHehe ja, snart har alle senebetennelse i tommelen![]()
Alt er timet og tilrettelagt slik at det ikke blir stress.Og dere alle gleder dere til sommerferie?
Høres som om du har nok å få gjort![]()
Det spørs velTviler på at noen orker det![]()
Det tar du lettNæææh, kommer jo an på hvor mange flere innlegg de får de som allerede ligger der. Men jeg tipper rundt 30 innlegg, det skal jeg fikse![]()
Hehe kommer snart varsler på alle legekontor i Norge om alle som har fått senebetennelse pga babyverdenHe he pga skravling liksom
Spam han med mldOm han husker det da![]()
Da kan vi deleEr for kaldt her
Blir vel roligere idagJa var det!
Hva blir det?Satser på det.middagen idag blir ihvertfall veldig lett![]()
Det er jeg enig med deg iHeller selvvalgt +tid.
Er alltid tidlig på jobb, og det er dugnad i barnehagen kl 1630 så sitter frem til jeg må dra dit.
Blir bare mas dersom jeg drar hjem først siden barnehagen er ved jobben og det er 30 km hjem.
Fint å ha litt +tid å avspasere senere også
Håper det ikke blir noe problemJa håper det... skulle legge frøkena og la meg selv også.. vi har sovet i 2t nå... spørs om jeg får sove i natt når jeg har sovet så mye
He he fantastiskHehe kommer snart varsler på alle legekontor i Norge om alle som har fått senebetennelse pga babyverden![]()
Hvor ligger du på lista?Skul kunne tro det. Så er det bare å skravle seg opp så man ikke faller av lista igjen
Flink altså8 km ca
Var noe i den duren jeg tenkteDet er godt... krem og majones med litt sitron saft. Ca 2ss sukker. Blandes sammen. Epler,ananas,druer,purreløk er det jeg pleier å ha... liker ikke selleri og walnøtter
Langt nok i dagFlink altså![]()