Så flink du erSatt på en vaskemaskin
Ryddet litt på badet
Dusjet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du erSatt på en vaskemaskin
Ryddet litt på badet
Dusjet
Hehe, det hadde nok jeg ogsåLitt sprøtt
I går på denne tiden hadde jeg dobbelt så mange innlegg
Ble hivet ut en del ganger i går... hele dagen. Tilslutt ble jeg kastet ut fra pc så da gav jeg oppTidvis med meg også i går, men i dag måtte jeg inn med innloggings info også
Må være noe med lille. Hun nekter meg å f.eks strikke eller tegne mens hun er våken. Må sitte med henneNoe hobbygreier da?
Kos deg hos frisørenHer ble planene forandret litt.
Svigermor ville være litt med SE, så da tenkte jeg som så at hvorfor ikke frisør i dag. Og jaggu hadde hun ledig. Så fikk jeg endret det. Sist passet ene frisørdamen hun og ikke sikkert det hadde gått i dagHun er ikke så lysten på at hu mor skal fikse håret så hun underholdt godt sist.
Så får vi fikse apoteket senere i dag en av oss.
Måtte for øvrig hoppe over mange innlegg her selv nå. Orket ikke gjennom alt. Sånn går det når man er vekke![]()
Var det godt? Ble det kaldt vann for å kjøle deg?Ferdig nå da
Litt så.Så braføler du deg litt mer uthvilt ?
Blæ, har barna snakket sammen om å holde oss våken i natt?Her har og natta vært dårlig.. Stuptrøtt selv om jeg sov sammen med minste i dag..
Godt nedetiden var midt i tiden jeg tok lur da
Det tror jeg nok du skal greieMålet for dagen er å komme meg på topp 100 lista! Bør gå greit håper jeg![]()
Håper du får en fin dag på jobbOrdne seg å komme seg på jobb kanskje...?
Søren det er skikkelig irriterende. Håper det en bugg de fikser i morgen altsåBle hivet ut en del ganger i går... hele dagen. Tilslutt ble jeg kastet ut fra pc så da gav jeg opp![]()
Trenger du mange innlegg for det?Målet for dagen er å komme meg på topp 100 lista! Bør gå greit håper jeg![]()
Det er i morgen snuppa, ikke i dagGodt nedetiden var midt i tiden jeg tok lur da![]()
Ingenting å male med. Og bake kan jeg ikkeMale litt eller bake
Ble kokt eggHva skaldu ha?
Ha en fin dag på jobbOrdne seg å komme seg på jobb kanskje...?
Ja håper det... skulle legge frøkena og la meg selv også.. vi har sovet i 2t nå... spørs om jeg får sove i natt når jeg har sovet så myeSøren det er skikkelig irriterende. Håper det en bugg de fikser i morgen altså
Dårlig tid ? Kos deg på jobb!Ordne seg å komme seg på jobb kanskje...?