Juni - skravletråden

God morgen :)
Våknet en time for sent idag vi, men effektive så kom i bhg kun 10 min etter kjernetiden :)

Nå venter frokost også skal jeg sove litt før jeg tar resten av soverommet :)
Da var dere effektive og snudde dere fort rundt.
Hvordan føler du deg i dag:)?

Her ble planene forandret litt.
Svigermor ville være litt med SE, så da tenkte jeg som så at hvorfor ikke frisør i dag. Og jaggu hadde hun ledig. Så fikk jeg endret det. Sist passet ene frisørdamen hun og ikke sikkert det hadde gått i dag:P Hun er ikke så lysten på at hu mor skal fikse håret så hun underholdt godt sist.

Så får vi fikse apoteket senere i dag en av oss.

Måtte for øvrig hoppe over mange innlegg her selv nå. Orket ikke gjennom alt. Sånn går det når man er vekke ;)

Nå er det stille her da
Ja var det så fikk tid til å kjefte på strøm leverandøren som sendte regning sent også sendte direkte til inkasso! Blodtrykket gikk skikkelig opp når ei mente jeg skulle betale dem også pga dems feil!
Betalte regninger som kom forrige uke i helga så med rød dag igår burde ikke det komme inkasso på de regningene idag!

Svigermor ville være litt med SE, så da tenkte jeg som så at hvorfor ikke frisør i dag. Og jaggu hadde hun ledig. Så fikk jeg endret det. Sist passet ene frisørdamen hun og ikke sikkert det hadde gått i dag:P Hun er ikke så lysten på at hu mor skal fikse håret så hun underholdt godt sist.

Måtte for øvrig hoppe over mange innlegg her selv nå. Orket ikke gjennom alt. Sånn går det når man er vekke ;)
Greit når planene blir endret på den måten ;)

Svigermor ville være litt med SE, så da tenkte jeg som så at hvorfor ikke frisør i dag. Og jaggu hadde hun ledig. Så fikk jeg endret det. Sist passet ene frisørdamen hun og ikke sikkert det hadde gått i dag:p Hun er ikke så lysten på at hu mor skal fikse håret så hun underholdt godt sist.

Kos deg hos frisøren

Back
Topp