Ingen problemHåper du får sove snuppa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen problemHåper du får sove snuppa![]()
I dag skal vi i bassenget en tur.. ingen andre planer. Enn du?Så bra dere har sovet lenge og godt
Hva gjør dere på i dag?
Ber bare gubben kjøpe med påtur hjemÅnei, sjokisen står i fareEller sjokis uansett vær?
![]()
Kos degNå er det dusje tid
Enda bedre ♡♡Ja ❤
Lille gutten var flink og sparket rett i håndflaten![]()
Der er lyseblått. Men vi skal male det mørkegråttJada, det er det jo.
Mannen får i tillegg noe bonus( litt pussig med tanke på dårlige tider, men bra for oss såklart)
Hva farge har dere på huset?
Blir på en måte kroken som fikses her også. Så muren som er en forlengelse av den på en måte. Så blir det mer treverk /platting bortover da og en del heller som fjernes.
Godt hun sov videre og ble uthviltJa pleier ikke sove så lenge.
Våknet først 7 ,men var da veldig trøtt og døsig. Fikk litt pupp og sov videre
Ferdig nå daKos deg
Huff for en elendig natt!
God morgen da folkens
Hehe ♡ MJ er fullstendig klar over hvordan babyer kommer til verden hun ser fødselsvideoer og elsker det. Hun skal ta i mot babyer når hun blir storNå så er hun mest opptatt av magen da, og prøver å kikke i navelen for å se babyen samt sier han skal ut der, jaja like greit å ikke vite sannheten helt enda![]()
Så braHan kom innom på en snarvisitt nå![]()
Her også.....
Ville ha en kontrast veggFine og søte farger. Fint med ikke samme farge på hele rommet i grunn.
SE sitt er knall rosa![]()
Det blir nok godt å komme hjem i kveldDugnad i barnehagen etter jobb, så må spise før jeg drar
Ja helt sikkert... her sovnet jeg mens jeg ventet på at føkena skulle sovneJa minst ,noen hadde flere også
Ble det langt?Takk søta ❤
Ha en fortsatt fin dagDa var lunsjpausen min ferdig
To timerBle det noe lur?
Okei, viste det var rundt den tiden bare ikke nårHar pause km 11 jeg