Må hente kb førstBlir kjelt med en dusj nå da... her er frøkena trett nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må hente kb førstBlir kjelt med en dusj nå da... her er frøkena trett nå![]()
Blir mange innlegg tilsammen detHadde mellom 150 og 200 her
Ikke ofte det blir så mange på en dagJa det blir fort en del totalt da. Jeg har ikke klart så mye på en måned engang, og dere tar det lett på en dag![]()
Egentlig idrettspedagog med fysisk aktivitet og helse som fordypningHelt sant!
Ok hva er du utdannet til?![]()
Ja det skal dere vettuBilder er artigvi får vel se?
Helt enigDet er det, veldig godt å kunne gå ut med bare shorts og singlet og det er helt passe![]()
Oi ikke verst. Det hørtes spenende ut.Egentlig idrettspedagog med fysisk aktivitet og helse som fordypningRehabilitering hadde vært gull jobben
![]()
hehe skal ikke være lett. Men klarte være flink i går, så kanskje i dag også da?hihiHaha, ja da er du jo like langt![]()
Ja det er ganske spenneOi ikke verst. Det hørtes spenende ut.
Selv er jeg vernepleier
Det har hun helt klart.Godt Sovehjerte?![]()
Jeg har jo tittel miljøterapeut. Så jaJa det er ganske spenneJa, det er jo i nesten samme kategori.. Miljøterapaut og vernepleier jobber vel litt sammen? Eller er jeg på bærtur
Jeg kan jobbe som MT også da
Jobber du i kommunen?
Samme her... men er ikke kommet dit helt enda heldigvisKjenner jeg gruer meg til den tid de synes de er for "gamle" til kos, heldigvis er det ganske lenge til![]()
Skal se om jeg får henne til å sove littMå hente kb først
Ja veldig mange...Blir mange innlegg tilsammen det
Får satse på det da, så jeg kanskje en dag klarer å holde følgeIkke ofte det blir så mange på en dag
Så bra dere har sovet lenge og godtSnuppa sov lenge i dag... vi har sovet godt... men ser jeg starter 3t bak dere alle. God morgenhåper dere også har fått sovet i natt
Ble det noe lurTror jeg går å prøver å legge med og "solstrålen" min nå. Håper på laaang lur
Ja da har jeg forstått det rett, er mye som går under miljøterapeutJeg har jo tittel miljøterapeut. Så ja
Sykepleier er også miljøterapeut hos oss for eks.
Jeg jobber i Bergen kommune![]()
Har bare 50% jobb her så er ikke allverden i feriepenger men bedre enn ei vanlig mnd lønn. Skal ordne litt ute her i år.. malehuset og garasjen. Ordne litt i kroken vi sitter i.