Nå er det stille her daSå dere får slutte å skrive 10 innlegg i sekundet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det stille her daSå dere får slutte å skrive 10 innlegg i sekundet![]()
Yes , nå koker jegAah... sykkeltur ja... flink...![]()
Hahaha!!!! Leeeer! Tipper han hadde noe å fortelle når han kom hjem fra jobbOjess.. svare døra når det ringer på like etter amming med puppen ute(postmannen stakkar som sto på andre siden) merket det ikke før jeg kom inn igjen
![]()
Ååh.. det er kos ❤ ofte her også... hen eldste er 3 år og 7 mnd herHehe, ja av og til mener hu at hu e lillebabyen min. Da blir jeg gjerne sittende med de begge på fanget og jynge stolen og kose![]()
Aner ikke. Var jo ikke klar over at puppen var ute før jeg kom inn og satte meg ned igjenHahaha!!!! Leeeer! Tipper han hadde noe å fortelle når han kom hjem fra jobbHan prøvde vel å ikke se rett på
![]()
Det er jo helt utrolig, om det fortsetter i den farten blir det vel rekordBle mange hvertfall.tipper 3000 i denne tråden
Ja ikke santOg når været tillater en litt lengre tur er det så deilig
Nå skal det sies at jeg bare er vikar, og slutter når jeg går ut i permisjon og starter i psykiatrien når jeg er ferdig med permisjonenFor det er innen for det jeg er utdannet
![]()
Kommer ikke til å fortsette sånn hele mnd tror jeg.Det er jo helt utrolig, om det fortsetter i den farten blir det vel rekord![]()
Blir kjelt med en dusj nå da... her er frøkena trett nåYes , nå koker jeg
Hadde mellom 150 og 200 herKommer ikke til å fortsette sånn hele mnd tror jeg.
Men i går hadde ronja 450
Daim 500
Jeg 530
Å så kommer resten av gjengen med sine innlegg
Ja får håpe på detGod morgen til deg og!
Her er det fint vær dog litt kjølig, men tipper det tar seg opp i løpet av dagen![]()
Ånei, sjokisen står i fareHahapayback med sjokkisbilde ja
Men det skikkelig høljer ned. Ikke sikkert det blir opphold :O
Sen morgen på hu![]()
Skjønte jo egentlig detHehe, de er alltid ivrige![]()
Ja det blir fort en del totalt da. Jeg har ikke klart så mye på en måned engang, og dere tar det lett på en dagKommer ikke til å fortsette sånn hele mnd tror jeg.
Men i går hadde ronja 450
Daim 500
Jeg 530
Å så kommer resten av gjengen med sine innlegg
Det er jo ikke så aller verstKos deg meg jobb
Bilen viste mellom 15 og 16 grader forresten![]()
Ååh.. det er kos ❤ ofte her også... hen eldste er 3 år og 7 mnd her
men enda 15 uker til daHurra da venter vi på deg![]()
Fine og søte farger. Fint med ikke samme farge på hele rommet i grunn.Vis vedlegget 181126øverst er sånn det så ut før (vi leier hus). Nederst er sånn det ble
Alt vi har er en kommode vi må fikse litt på og hennes seng. Resten er jeg i villrede på![]()
Ja får håpe på detEr jo godt med varme
![]()