Skjønner detJeg er nødt desverre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner detJeg er nødt desverre
18 grader her så lenge og solen kom ogBrrr
Regn, tåke og 4 grader ute. Jeg vil ut å finne på noe for å aktivisere ungen. Men gjett at jeg heller blir inne
Får gå å vaske klærHåper du klarer å holde deg våken og aktivisert
God morgen... skal lage oss frokost her også... mannen har levert i bhg herGod morgen![]()
Våknet en time for sent idag vi, men effektive så kom i bhg kun 10 min etter kjernetiden![]()
Nå venter frokost også skal jeg sove litt før jeg tar resten av soverommet![]()
Sitter og venter på resten av de som skal være med på møtet nå.Høres herlig ut, kjedelig å sitte inne da.
Nå er jeg også oppe... åsså skal alle legge seg igjenSå kjedelige dere er
Teite appDa har appen kastet meg ut 2 ganger på 3 min, jeg har lagt meg i sengen så både telefon og jeg skal hvile litt. Skravles
Ha ha ja dårlig timingNå er jeg også oppe... åsså skal alle legge seg igjendårlig timing bestandig jeg
![]()
veldig tydelig detGod start på dagen er viktig![]()
Begynte å lese... men gav opp da jeg hadde 300 igjenTydelig! så nå skal jeg hoppe ca 400 innlegg fram![]()
Slik var den med meg i går...Da har appen kastet meg ut 2 ganger på 3 min, jeg har lagt meg i sengen så både telefon og jeg skal hvile litt. Skravles
kos degTydeligvis.
Jeg skal sove litt jeg nå
Sover for lengeHa ha ja dårlig timing
Kan ikke sende barn i bhg, levere mann på jobb og div slike ting heller for plutselig da er man altfor langt bakKan ikke ligge på latsiden
Er jo nærmest umulig å komme igjennom alle innleggeneBegynte å lese... men gav opp da jeg hadde 300 igjen![]()
Jeg har gitt opp for lenge sidenEr jo nærmest umulig å komme igjennom alle innleggene![]()
Ja... går gjennom de første og så hopper jeg til der de er nåEr jo nærmest umulig å komme igjennom alle innleggene![]()
takk du ogKos deg i dag
fungerer best at jeg leverer her. spise frokost nåGod morgen... skal lage oss frokost her også... mannen har levert i bhg her![]()