God morgenGod morgen![]()
Sovet godt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du har fått sove litt.03.21 og jeg sover fremdeles ikke. Vurderer rett og slett og stå opp. Lei.
God morgenGod morgen jenter
Hvem andreSkjønte det måtte være deg![]()
Har du sovet godt?God morgen søtinger<3
Var så deilig å legge seg litt før
Som du har skravla daNå får bv hvile til i morgen, jeg har godt over 500 innlegg i dag. Så jeg tar kveld meg god samvittighet![]()
Hatt en bra natt?Nei nå køyer jeg også
Huff daHuff for en elendig natt!
God morgen da folkens
God morgen, ønsker deg en fin dag på jobbGod morgen jenter
Ja, ganske kjipt i grunn. Men frukt er godt da, bare at sjokolade trumfer eple alltid. I mine øyne i hvert fall.Det meste en ikke burde... Er godt.
Det er knallbra jobbetNå får bv hvile til i morgen, jeg har godt over 500 innlegg i dag. Så jeg tar kveld meg god samvittighet![]()
Håper du fikk ei god nattDa var målet på 10.000 nåddtakk for en herlig dag damer. Skravles vel videre i morgen, men nå skal jeg sove. God natt
![]()
Overskyet men klamt er detGod morgenHer er det overskyet og litt mer behagelig temperatur
Hvordan er det hos dere i dag?
Her er det jobb, noen timer og så hjem![]()
Å nei du, det orker jeg ikke ha som målMed god margin
80 neste![]()
Høres godt ut. Jeg er fryktelig trøttGod morgen søtinger<3
Var så deilig å legge seg litt før
HahaNå ser det ut til at det har utviklet seg til en sånn skravleversjon av "du legger på først, - nei du legger på først"![]()
Nei jeg så det derDet gjorde jeg desverre ikke
Gikk litt i ett her igårHahada forstår jeg
![]()
Grattis med 10000Da var målet på 10.000 nåddtakk for en herlig dag damer. Skravles vel videre i morgen, men nå skal jeg sove. God natt
![]()