Det skal du ikke klage på neiDet kan du god natt... ca 150 idag her... ikke så galt det heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal du ikke klage på neiDet kan du god natt... ca 150 idag her... ikke så galt det heller
Gøy med litt nye i tråden ogsåDet er det som er så koselig... er så hyggelig å se igjen så mye kjente navn... mange nye og noen gamle er ikke her... men kan hende de dukker opp etterhvert![]()
Er vel alltid noen i trådenNoen her ?![]()
Håper du. Fikk sovet littNå skal jeg også finne senga... har fått ornet klart alt til i morgentidlig![]()
Nei det vil man virkelig ikke ha!Har ei venninne som er på sin andre prolaps og kun 28 år
Man vil virkelig ikke ha problemer med rygg, bekken osv!
Det har det jaLurer jeg også påmen det har gått unna her i dag
Ikke noe problem for degTopp 10 er målet for vil vinne sykkelvogn![]()
Men tror det blir veldig vanskelig
HahaJeg trodde jeg quota daimhahha hun som spiste daim tidligere
![]()
La henne bare prøve segMen hun prøver![]()
Skjønte det måtte være degMeg meg meg![]()
Du har skikkelig grønne fingre altsåDet er det.
Og tomatene. Håper vi får en del modne tomater år. Må få gjort noe med salaten jeg har sådd, de står tett i tett og trenger mer rom. Jeg må bare få... vel... jord
Kunne fort blitt kriseNei han var på jobb. Du har full åpning, er det noen som skal være med deg? Og han var på jobb xD
Har i grunn 2Heldig som har en strikke tante
Øvelse gjør mester![]()
Så artig
Hehe vakt mye gjennom åreneGodt det da, morsomt å bake![]()
Haha, premier er aldri feilJa hadde det, også slengt ut noen ekstra premier for at vi er så aktive hadde passet bra :7.
Håper du fikk sove godt. Det fikk jeg.Får håpe hun finner roen. Skal på do og fylle begret med mme klart til i morgen. Så jeg slipper å ha en hylende jente på armen og lage alt samtidig.. så skal jeg også legge meg. God natt![]()
Det meste en ikke burde... Er godt.Mye en ikke burde hamen godt er det som regel da
![]()