Det er bra ♡ har det roet seg litt rundt deg nå?Joda, det går bra.. Prøver å fokusere positivt og nyte dagene som er nå. Heldig med mye fint vær. Med deg da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bra ♡ har det roet seg litt rundt deg nå?Joda, det går bra.. Prøver å fokusere positivt og nyte dagene som er nå. Heldig med mye fint vær. Med deg da?
Jeg trodde jeg quota daimVet ikke?ikke meg?!?
Helt sant! Rutiner er viktig uansett syns jeg daMå jo nesten ha rutiner når vi har tre unger. Ellers går ingenting rundt
Vet ikke kor vi så no,tror det var viaplayÅja, streamer du?
Men hun prøverHun lurer ikke oss![]()
Det er braJa, gleder meg masse![]()
Haha. Vi altsåOg jeg sitter her![]()
Hadde vært interessant å viteLurer på hvordan statistikken for søndag og idag er![]()
Åh? Hvor kjøpte du den?Veldig mye fint der. Boken er billig nå![]()
Prøv detKanskje jeg må![]()
gjorde det samme her foruten om at det ble flaske etterhvert. blir vel sperret 1 år i blodbanken etter fødselBlodbanken får jeg melde meg på etterhvert, der får jeg ikke gi enda, men da er jo melkebanken grei.
Jeg fullammer jenta enda da, men skal introdusere henne for mat nå i slutten av mnd når hun blir et halvt år
2 min jeg7her![]()
Kos med snop daIkke så lett å komme inn men prøver![]()
Knasker m&m og drikker colamåtte oppdatere macen min og helt ærlig er jeg ganske trøtt, men ikke trøtt nok til søvn enda
![]()
HaugenbokÅh? Hvor kjøpte du den?
Meg meg megVet ikke?ikke meg?!?
58 sek2 min jeg![]()
Sant det men syns det er vanskelig har prøvd vrangAlt kan læres
Det er din feil jeg vil ha sjokoladeMeg meg meg![]()
Hørtes komplisert nok ut den drikkenHaha bare vent til jeg skal prøve meg kompliserte ting![]()
Jeg skulle gjerne kommet med det til degMå jo ut av huset da