Jepp, tar på meg denDet er din feil jeg vil ha sjokolade![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, tar på meg denDet er din feil jeg vil ha sjokolade![]()
Nei han var på jobb. Du har full åpning, er det noen som skal være med deg? Og han var på jobb xDOopsvar ikke pappaen hjemme?
hihi.. hva det er med disse mødrene da...Min mamma og![]()
Mhm er detKjedelig da![]()
Vi skal jo bygge tak og sånn over den nye platten og sånn er absolutt under vurderingden var fin... og så ikke så komplisert ut å bygge
Greit detLagret for mulgi fremtidig bakst![]()
Ja kun i dagKun i dag?![]()
gjorde det samme her foruten om at det ble flaske etterhvert. blir vel sperret 1 år i blodbanken etter fødsel![]()
Ja hadde det, også slengt ut noen ekstra premier for at vi er så aktive hadde passet bra :7.Hadde vært interessant å vite![]()
Sherlock holmesHva så dere da?
Gøy å prøve littNei for begrenset hva man er borti på et år når svigers helst spiser fisk (og jeg lager ikke mat med arabisk fisk for det liker jeg virkelig ikke)
Prøver å få idéer av mannen og han har kommet på noen nå som jeg kan lage så skal prøve meg litt fremover![]()
Prøver å hinte til gubben om han orker å dra. Men han tar det ikkeJeg skulle gjerne kommet med det til deg![]()
Her går det veldig i rykk og napp hvor mye tv vi ser egentlig. Noe annet du følger med på da?Første sesongen bare
Ser så lite TV at jeg datt ut![]()
Hadde vært interessant å vite![]()
Det må du smakeMh, det har jeg ikke smakt tror jeg..
Gubben tar ikke hintetSend noen på shopping![]()
Ja xD etter det fikk jeg bake hjemme og jeg begynte bake interesseHehe hatt oppskriften en stund da altså![]()
Jeg koser megKos med snop da![]()
det er eneste nesten foruten om kontom, men det er noe styr når man har lyst... "ånei, bare vent litt... jeg skal bare.." mister fort lysta da..Ikke alle som gjør det, godt det finnes alternativ![]()