Hehe , så skulle hun få smake? Så kos ♡Hehe ja . Han har en favorittgrøt fra semper![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe , så skulle hun få smake? Så kos ♡Hehe ja . Han har en favorittgrøt fra semper![]()
samme her... men alltids ett eller annet verktøy han skulle hattGavekort er alltid lurtHater å kjøpe gave til mannen, for han er så vanskelig å kjøpe til
Ja hun var så sinna på meg i dag for at hun (vi) ikke kunne dra på sykkeltur. Hun fikk nemlig frost-sykkel til bursdagen sin i går...He he det gjør hun vel
Er det så mange å velge mellom?Vanskelig å skravle og bestemme seg for farge på koppholder![]()
Ja det skulle hun<3Hehe , så skulle hun få smake? Så kos ♡
Så moro! Min var 6 da han ble storebror. Litt stor aldersforskjell synes jeg, men han trives med å være storebror og digger lillesøstera siHehe, mannfolk altså
Ja, hun gleder seg noe enormt
Vi har jo total renovert huset og mangler å montere og få på plass nye og gamle møbler. Så mye![]()
September?Woho. Når drar vi??
hehe må han jo bare være glad for.Jeg er ferdig i dusjen og går rundt i morgenkåpen.
Brått kommer jeg på at jeg har glemt posen med matvarer i bilen.
Slenger på meg et skjørt og en trøye og går ned og henter posen.
Mannen rister oppgitt på hodet.
Skjønner ikke hva i alle dager som er så galt i at jeg gikk uten truse, var jo ingen som så det....
Smash ???Mannen kom hjem fra butikken med denne til meg ♡![]()
er langt for min del å kjøre for å gi blod. ca 3 timer. har gjort det om jeg hadde andre ærender der. må sikkert inn og ta en blodprøve for å se at alle verdiene er som de skal
Høres ut som du bør ta kveldHodepine, trøtt slapp og sliten.. Bare å legge seg kanskje?
er bare 6-10 mnd... så ikke lenge igjen før den er for liten... men sikkert noen som vil ha den etter oss.Ååhhahah det er den joikke tenkt mer over den siden str ikke går høyt bok opp for mi jente
ååhhh dt er himmelskMannen kom hjem fra butikken med denne til meg ♡![]()
Sove godtMen så våkna babyen for andre gang i kveld. Og jeg er trøtt. Så da blir det vel kvelden
Hehe, min er ikke den som bruker så veldig mye verktøy, så passer ikke helt å kjøpe det heller. Litt har vi jo, men.. ender ofte opp med å kjøpe bok (han liker å lese), eller no klærsamme her... men alltids ett eller annet verktøy han skulle hatt
Flinke kengu75.400 innlegg, yey klarte mnd mål
det er forståelig. kjekt å kunne bidra med noe som er lite for oss, men til så stor nytte for andre...Her er altså blodbanken og melkebanken sånn rundt 20 minutter herfra, eller bare en 5 min omvei på vei til jobb. Så derfor skal jeg nok begynne som blodgiver igjen etterhvert