Jeg vil ha !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil ha !
Det er santMå skravle mens man har tid![]()
det er jo ikke så lenge til hellerTakkjeg er så stolt og gleder meg til å bli kjent med lillebror på utsiden
![]()
Kan skjønne det<3<3Takkjeg er så stolt og gleder meg til å bli kjent med lillebror på utsiden
![]()
jeg ringte de etter jeg fikk innkalling og da sa hun at hun sperret meg til oktober...
Jeg spiser litt nå og så rett i seng for megPrøve legge meg tidligere i kveld kanskje
Hehe, mannfolk altså4 år jaFin alder å bli storesøster på da
![]()
Hehe, nei men jeg er generelt dårlig på å huskeMannen tror jeg er senil innimellom
Hva er det dere har igjen da?
Gavekort er alltid lurthan får gavekort til verktøy. så får han kjøpe det han trenger selv![]()
Åh, så søtt ♡Ja får heller bli det
" Jeg og S spise grøt når komme mamma! "<3
Ca 280 med leiligheten, mulig større etter at vi bygde påhehe ja. hvor stort?
Tja, spørs hva man mener med mye.Det er santmye planer denne mnd?
Ååhhahah det er den joden er i klompelompeboka
Bare hyggeligNå skjønner jeg det litt bedreLærer stadig vekk noe nytt her inne
Takk
![]()
Flinka75.400 innlegg, yey klarte mnd mål
er langt for min del å kjøre for å gi blod. ca 3 timer. har gjort det om jeg hadde andre ærender der. må sikkert inn og ta en blodprøve for å se at alle verdiene er som de skalOk, jeg er ikke aktiv noe sted nå, jeg meldte meg ikke i blodbanken her da vi flyttet hit fordi jeg fortsatt ammet, og så begynte vi å prøve på ny baby, jeg ble gravid, mistet, prøvde videre, og videre, og videre og ble tilslutt gravid og fikk min datter, så tenkte jeg skulle melde meg der når jeg igken kvalifiserer
fikk ikke aua i magen eller kvalmHelt enig! Den gikk rett nedHoho
Woho. Når drar vi??Greit for meg![]()