Juni - skravletråden

jeg ringte de etter jeg fikk innkalling og da sa hun at hun sperret meg til oktober...

Ok, jeg er ikke aktiv noe sted nå, jeg meldte meg ikke i blodbanken her da vi flyttet hit fordi jeg fortsatt ammet, og så begynte vi å prøve på ny baby, jeg ble gravid, mistet, prøvde videre, og videre, og videre og ble tilslutt gravid og fikk min datter, så tenkte jeg skulle melde meg der når jeg igken kvalifiserer

Jeg er ferdig i dusjen og går rundt i morgenkåpen.
Brått kommer jeg på at jeg har glemt posen med matvarer i bilen.
Slenger på meg et skjørt og en trøye og går ned og henter posen.

Mannen rister oppgitt på hodet.
Skjønner ikke hva i alle dager som er så galt i at jeg gikk uten truse, var jo ingen som så det....

4 år ja :) Fin alder å bli storesøster på da :)

Hehe, nei men jeg er generelt dårlig på å huske :D Mannen tror jeg er senil innimellom :D

Hva er det dere har igjen da?
Hehe, mannfolk altså :p
Ja, hun gleder seg noe enormt :)

Vi har jo total renovert huset og mangler å montere og få på plass nye og gamle møbler. Så mye :p

Det er sant :) mye planer denne mnd?
Tja, spørs hva man mener med mye.
Jeg syns ikke det er kjempe mye. Mai var mer travel.
Blir noen turer på hytten og en del selskaper.
Hotellovernatting osv.
Besøker er hver mnd av venner og til venner.
Mye arbeid på huset, men det gjør jo ikke vi. Bare koordinering.

Ok, jeg er ikke aktiv noe sted nå, jeg meldte meg ikke i blodbanken her da vi flyttet hit fordi jeg fortsatt ammet, og så begynte vi å prøve på ny baby, jeg ble gravid, mistet, prøvde videre, og videre, og videre og ble tilslutt gravid og fikk min datter, så tenkte jeg skulle melde meg der når jeg igken kvalifiserer
er langt for min del å kjøre for å gi blod. ca 3 timer. har gjort det om jeg hadde andre ærender der. må sikkert inn og ta en blodprøve for å se at alle verdiene er som de skal

Back
Topp