Høres ut som det mest riktige ja. Sove godt<3Hodepine, trøtt slapp og sliten.. Bare å legge seg kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som det mest riktige ja. Sove godt<3Hodepine, trøtt slapp og sliten.. Bare å legge seg kanskje?
Ja, 2 min siden den ble skrevetSånn ja, nå står det 2 min på denne, er det bra da?
hehe ja. hvor stort?Og jeg syns det er greit at jeg slipper å vaske alt dette huset![]()
God natt og sov godtDa skal jeg komme meg til køys. I morra skal vi på toårskontroll og deretter dåpssamtale, da er det greit med litt søvn på forskudd![]()
Åhh blir nok stilig
Lykke tilDa skal jeg komme meg til køys. I morra skal vi på toårskontroll og deretter dåpssamtale, da er det greit med litt søvn på forskudd![]()
Får sevet ikke om det blir denne mnd. men har greid det en gang før. har bare mål for i dag så langt![]()
På pc aner jeg ikke. Bruker aldri data..står på app til meg, men ikke på pc...
Er nok lurt detHodepine, trøtt slapp og sliten.. Bare å legge seg kanskje?
han får gavekort til verktøy. så får han kjøpe det han trenger selvDeiligFant du gave?
Takkååhh herlig<3<3<3
Helt enig! Den gikk rett nedLETTERE sagt enn gjort. kos deg du![]()
bruker den nå for tlf ligger på ladingPå pc aner jeg ikke. Bruker aldri data..
Joda, ingen feber i dag. Og ingen funn hos lege. Så da er det vel bare et standhaftig virus..Hvordan er formen hennes?
så stilig
Nå skjønner jeg det litt bedreJa, 2 min siden den ble skrevet![]()
He he det gjør hun velJoda, ingen feber i dag. Og ingen funn hos lege. Så da er det vel bare et standhaftig virus..
Hun spiser lite, og blir fort sliten og hoster fælt. Ikke mye aktivitet som skal til før hun hoster.
Så blir hjemme et par dager til sånn at hun kanskje blir enda bedre. Allmentilstanden er ikke på topp enda selv om feberen er borte.
Selv mener hun at hun er frisk som en fisk![]()
Å så spennendeJa ser de har forskjellige neserEr så spent på lillegutt her
Vi skal den 17/6
![]()
Perfekte ja![]()
Kult
har 45 igjen... så spørs om jeg sparer noen til i morgenFår seJeg tenker det kommer litt an på hva man har å gjøre i løpet av dagen også da og hvor mye tid man har og legger inder
Bra du har dagsmål
![]()