Er over halve nåhehe den hadde jeg spist så raskt så hadde kunne lagt meg raskt uansett. Men er ikke så trøtt, bare tenker det ville vært fornuftig
Den fornuften skulle vært litt sterkere noen ganger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er over halve nåhehe den hadde jeg spist så raskt så hadde kunne lagt meg raskt uansett. Men er ikke så trøtt, bare tenker det ville vært fornuftig
Greit for megSyden!
Vil jeg tro ja. Er sånn vi tenker her også. Jeg vil gå ned en delFryktelig greit da jeg var lærling, så nå er det bonus![]()
LETTERE sagt enn gjort. kos deg duEr over halve nåSå får se hvor dette ender
Den fornuften skulle vært litt sterkere noen ganger![]()
Det går ikke å huske alt, vi er da så mange herJa, det stemmer det. Tror du har sagt det før.
Og du hadde én fra før eller? Åh, er så dårlig på å huskeEr alt klart til hun kommer ?
ååhh herlig<3<3<3
Sånn ja, nå står det 2 min på denne, er det bra da?Ja, hos meg står det feks på dette innlegget at det er 9 min siden du skrev det
litt som her, tror det ble overskyet i 2-3 tidenHer har det vært blå himmel og strålende sol mesteparten av dagen med litt skyer til tider. Sola har vært så varm at den har kompensert for litt kjølig vind(som i min mening bare har vært forfriskende)
hvilke farger står det mellom?Vanskelig å skravle og bestemme seg for farge på koppholder![]()
Hehe neste gang daJa for all delSå nå gleder vi oss.
Selv om OJ var ikke helt enig i at hun skulle komme her. Han ville dit![]()
Lykke til og kose dere i morgen.Da skal jeg komme meg til køys. I morra skal vi på toårskontroll og deretter dåpssamtale, da er det greit med litt søvn på forskudd![]()
står på app til meg, men ikke på pc...Ja, hos meg står det feks på dette innlegget at det er 9 min siden du skrev det
4 år jaDet går ikke å huske alt, vi er da så mange her
Ja har ei på 4 fra før. Og nei, langt fra ferdig![]()
Ja får heller bli detHehe neste gang da![]()
da er det iallefall godt å legge segHodepine, trøtt slapp og sliten.. Bare å legge seg kanskje?
Ja ser de har forskjellige neser
Og jeg syns det er greit at jeg slipper å vaske alt dette husetVil jeg tro ja. Er sånn vi tenker her også. Jeg vil gå ned en del