Nei, den var ikke så illeden så ikke så værst ut..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, den var ikke så illeden så ikke så værst ut..
Ja for all delJoda, men det er koselig med planer fram i tid![]()
ja de er den... også er jeg ikke trett helt enda, men det kommer nok snikende snartVære litt fornuftig. Problemet er vel kanskje at jeg ikke får sove likevel. Så vant med å være oppe.
Du vil klare 2500 denne mnd? Wow det er bra!nei total den mnd
Så surt det der med stengt i juli og at man ikke kan ha ferie når man vilJeg og mannen har ikke ferie sammen Iårpga teit feriesystem på min jobb og stengt SFO hele juli..
Så jeg tar med meg eldste til dyreparken alene i to dager
Dere da?
Jeg hadde ikke klart det. spiser lett en sånn selvDet får tiden visespørs hvor høyt magen roper
![]()
den er i klompelompebokaHvordan ser den ut? Har ikke hørt om den
Ja merker jeg også må ta en del nå:-/.Måtte ta MYE gavison her.
Fryktelig greit da jeg var lærling, så nå er det bonusDet skjønenr jeg godt.
Greie penger vil jeg tro
Heldig som har en strikke tanteSmåens Grantante.
Jeg kan strikke rett frem men ikke noe særlig mer. Testet mønster men slet litt..
Ikke jeg hellerMhm. Men ikke så trøtt i grunn
Ja. så trøtt om morgen så trenger sikkert mer søvnja de er den... også er jeg ikke trett helt enda, men det kommer nok snikende snart
vært å sett etter gave til mannen. koset oss ute og slappet avHandla mat, vært på sparkjøp, gjort husarbeid, og kosa oss uteDu da?
deilig å være ute. var en tur ute med frøkena før det skyet over, da gikk vi inn for det ble for kaldt
Lagt meg til dårlige vaner.Ikke jeg heller
Ja, hos meg står det feks på dette innlegget at det er 9 min siden du skrev detAltså minuttene? Du må forklare meg?![]()
Deiligvært å sett etter gave til mannen. koset oss ute og slappet av
Nei, det skjønner jeg.Signerer den som en leietaker selv. Man legger merke til det når utleier bare vil skvise ut så mye penger som mulig og da er det ikke noe koselig å bo der "/
vet ikke om det blir denne mnd. men har greid det en gang før. har bare mål for i dag så langtDu vil klare 2500 denne mnd? Wow det er bra!