Ca 65 og får inn 7000. Kunne fått mer men ønsker heller stabil leieboer
Signerer den som en leietaker selv. Man legger merke til det når utleier bare vil skvise ut så mye penger som mulig og da er det ikke noe koselig å bo der "/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ca 65 og får inn 7000. Kunne fått mer men ønsker heller stabil leieboer
Tenkte på det sammePrøve legge meg tidligere i kveld kanskje
Bor i Trøndelag, så ikke mye varme å skryte av...Ja, det er det ♡
Åh, ja det skjønner jeg! Er vel ikke så lett i varmen heller. Så fremst du bor der det har vært varme daVet dere kjønn forresten?
Joda, men det er koselig med planer fram i tidJa så vi avtalte neste uke for ingen av dagene hun foreslo passet med oss![]()
Hehe, tenkte du hadde strikket det du har på bildetJeg neijeg må var andre om å strikke
jeg er dårlig
![]()
den så ikke så værst ut..
Det klarer dumangler 60 i kveld... får se hvor mye totalt jeg skal prøve... mener det var 2500 den mnd jeg vant veska
Småens Grantante.Hehe, tenkte du hadde strikket det du har på bildetMen har du strikket før?
Være litt fornuftig. Problemet er vel kanskje at jeg ikke får sove likevel. Så vant med å være oppe.har tenkt samme tanken selv![]()
Det får tiden visehehe klarer du det da?
Syden!Ja,ellers får vi møtes på midten eller om Syden som vi sa![]()
Ja, det stemmer det. Tror du har sagt det før.Bor i Trøndelag, så ikke mye varme å skryte av...
Det er ei lillesøster ♡
Hehe nei jeg liker det ikkeGjør du ikke? Da lærte jeg noe nytt![]()
deilig å være ute. var en tur ute med frøkena før det skyet over, da gikk vi inn for det ble for kaldtHar vært ute på lekeplassen med mine to og lekt, og skravlet med naboene
Vært mye ute og det har vært veldig godt for oss alle.
Hvordan ser den ut? Har ikke hørt om denhar ikke prøvet den. brukte ca 1 mnd på snuppsi-jakken daer jo ikke så fort... men tynt garn. den ble jeg veldig fornøyd med
Det burde jeg ogsåPrøve legge meg tidligere i kveld kanskje
Handla mat, vært på sparkjøp, gjort husarbeid, og kosa oss utehva har du gjort i dag da?
hehe den hadde jeg spist så raskt så hadde kunne lagt meg raskt uansett. Men er ikke så trøtt, bare tenker det ville vært fornuftigTenkte på det sammeMen sjokoen kom snikende
![]()
Mhm. Men ikke så trøtt i grunnDet burde jeg også
nei total den mndDet klarer dualtså totalt poeng den gang? Da er det en stund siden ja.