Ååh. En sånn periode ja :/ der er slitsomt8 mnd. Pappa duger ikke for tiden... hylgrier uansett hvem jeg gir hun bort til...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh. En sånn periode ja :/ der er slitsomt8 mnd. Pappa duger ikke for tiden... hylgrier uansett hvem jeg gir hun bort til...
Ja der er nok synderen til all vepsenHun har faktisk sovnet, jeg kan sikkert stå opp
Mannen kommet hjem og hører ungene ikke er enige, ligger litt til.
Men ja, har hatt en fin dag. Hun har sovet lite, så jeg har gått mye, fint vær og trivelig tur.
Dessuten trolig funnet årsaken til veps på altanen hver dag. Som skal bort i kveld.
![]()
Her var det totalt kaos av lekerHar bare noen få leker som jeg rasker med meg når jeg må på do![]()
Men når du kun har hatt tlf 1 mnd er det ikke med 3 mnd gratis forsikring da?Jeg ligger 300 bak 1.plass
Ååja. Trives dere da bedre på landet?Nei fraoslo til langt ute på landet
Ingen mål om topp?Det skjer ikke
Siden jeg har vepsefobi skal det bolet helt klart bort.Ja der er nok synderen til all vepsen
Ja veldig... skal være oppå meg hele dagen... :/ eneste tiden det er greit å ligge på gulvet er om jeg sitter på do og hun ligger på en handuk rett ved eller at jeg ligger sammen med henne på stuegulvetÅåh. En sånn periode ja :/ der er slitsomt
Hadde vært det om eldste hadde vært hjemme hele dagenHer var det totalt kaos av leker![]()
Vi hadde og en sånn periode. Hun er egentlig enda sånn men verre før. Måtte ta henne med på do og ikke snakk om at det var godt nok å ligge på gulvet. Måtte bæresJa veldig... skal være oppå meg hele dagen... :/ eneste tiden det er greit å ligge på gulvet er om jeg sitter på do og hun ligger på en handuk rett ved eller at jeg ligger sammen med henne på stuegulvet
Hehe. Hvor gammel er han ?Hadde vært det om eldste hadde vært hjemme hele dagen![]()
Ja... kan ha henne i vippestolen. Men kun korte turerVi hadde og en sånn periode. Hun er egentlig enda sånn men verre før. Måtte ta henne med på do og ikke snakk om at det var godt nok å ligge på gulvet. Måtte bæres
Hun er 3 år og 7 mndHehe. Hvor gammel er han ?![]()
Håper det bedrer seg snartJa... kan ha henne i vippestolen. Men kun korte turer
AhHun er 3 år og 7 mnd
Det er fult forståelig. For ett par år tilbake... da det var så varmSiden jeg har vepsefobi skal det bolet helt klart bort.
Oppi putekassa faktisk...
Kreative vepser....Det er fult forståelig. For ett par år tilbake... da det var så varmhadde jeg vaskerom vinduet åpent døgnet rund. Mannen hadde hengt beltet sitt i håndtaket... plutselig en dag skjønte jeg ikke hvorfor 2 veps hadde flydd seg inn samtidig på vaskerommet. Da så jeg bolet som var festet i enden av beltet
Ja hadde aldri trodd det hadde jeg ikke sett det.Kreative vepser....
Ja håper det. Hun ble slik da jeg begynte å jobbe... mannen hadde pappapermHåper det bedrer seg snart![]()
Høres ikke bra ut. Hvilken var det?Elendig kvalitet synes jeg. Aldri hatt tlf som tåler sålite vann