Juni - skravletråden

Hun har faktisk sovnet, jeg kan sikkert stå opp

Mannen kommet hjem og hører ungene ikke er enige, ligger litt til.

Men ja, har hatt en fin dag. Hun har sovet lite, så jeg har gått mye, fint vær og trivelig tur.

Dessuten trolig funnet årsaken til veps på altanen hver dag. Som skal bort i kveld.

4a0f24bad55a9763b6c459766f49dcf5
Ja der er nok synderen til all vepsen

Ååh. En sånn periode ja :/ der er slitsomt
Ja veldig... skal være oppå meg hele dagen... :/ eneste tiden det er greit å ligge på gulvet er om jeg sitter på do og hun ligger på en handuk rett ved eller at jeg ligger sammen med henne på stuegulvet

Ja veldig... skal være oppå meg hele dagen... :/ eneste tiden det er greit å ligge på gulvet er om jeg sitter på do og hun ligger på en handuk rett ved eller at jeg ligger sammen med henne på stuegulvet
Vi hadde og en sånn periode. Hun er egentlig enda sånn men verre før. Måtte ta henne med på do og ikke snakk om at det var godt nok å ligge på gulvet. Måtte bæres

Siden jeg har vepsefobi skal det bolet helt klart bort.

Oppi putekassa faktisk...
Det er fult forståelig. For ett par år tilbake... da det var så varm :D hadde jeg vaskerom vinduet åpent døgnet rund. Mannen hadde hengt beltet sitt i håndtaket... plutselig en dag skjønte jeg ikke hvorfor 2 veps hadde flydd seg inn samtidig på vaskerommet. Da så jeg bolet som var festet i enden av beltet

Det er fult forståelig. For ett par år tilbake... da det var så varm :D hadde jeg vaskerom vinduet åpent døgnet rund. Mannen hadde hengt beltet sitt i håndtaket... plutselig en dag skjønte jeg ikke hvorfor 2 veps hadde flydd seg inn samtidig på vaskerommet. Da så jeg bolet som var festet i enden av beltet
Kreative vepser....

Back
Topp