Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra april herTrønder her også, bor på ørlandet så skal føde på st.olavs![]()
Sniker fra april herJeg er fra Bjugn
![]()
Verden er ikke stor vi bor i sentrumÅh, bor i Ervika i bjugn jeg![]()
Jeg var på første svangerskapskontroll 12+5 og fikk innkalling i posten nøyaktig to uker etterpå. Om du er nysgjerrig kan du alltids ringe og spørre, det gjorde jeg![]()
Ringte rundt i dag for å høre om eg var satt opp på time, viste seg at legen min har glemt å sende henvisning! haha, men de skulle gjøre d med en gang, og hun på st. Olavs forsikret meg om at d ikke skulle bli problem å få time til riktig tid!![]()
Hvor ringte du?![]()
Obs Kikhoste
Det er utbrudd av Kikhoste i Trondheim og omegn. Fullvaksinerte barn under 5 år eller unge/voksne med Boostrix vaksine siste 5 år regnes som beskyttet mot dette.
Kanskje på tide å ta en sjekk på vaksinestatusen i familien?
Jeg hadde dette i 2003 og jeg hostet i 14 uker. Det var IKKE noe gøy overhode! Jeg akter derfor å vaksinere meg denne gangen..
Er i dialog med tryggmammamedisin.no om det er trygt å ta vaksinen som gravid, men jeg er så og si 100% sikker på at det er det.
Bare til orientering![]()
Hei! Nettopp meldt meg inn i babyverden, så helt ny på dette med forum. Venter første barn 11. Desember, og flytter til Trondheim i november så hadde vært spennende å bli litt kjent med flere kommende trondhjemske-mødre![]()
Her var det meslinger-utbrudd rett i nærheten (Snåsa) for 1,5 års tid siden. Vi fikk fremskyndet vaksinen til minste (han var heldigvis innafor alderen hvor han kunne vaksineres) og vi tok en runde på alle og fikk sjekket alles vaksinedtatus i huset. De yngste er jo nylig vaksinert, men vi voksne fikk tatt en runde. Jeg var fortsatt godt innafor, men mannen måtte ha påfyll av en av vaksinene.Obs Kikhoste
Det er utbrudd av Kikhoste i Trondheim og omegn. Fullvaksinerte barn under 5 år eller unge/voksne med Boostrix vaksine siste 5 år regnes som beskyttet mot dette.
Kanskje på tide å ta en sjekk på vaksinestatusen i familien?
Jeg hadde dette i 2003 og jeg hostet i 14 uker. Det var IKKE noe gøy overhode! Jeg akter derfor å vaksinere meg denne gangen..
Er i dialog med tryggmammamedisin.no om det er trygt å ta vaksinen som gravid, men jeg er så og si 100% sikker på at det er det.
Bare til orientering![]()