Og det vil jeg ikke haHehe, det kan jo være en mulighet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og det vil jeg ikke haHehe, det kan jo være en mulighet![]()
Høres herlig ut! Håper dere får en kjempe fin dagGod mandags morgen
Sola skinner.
Ungene er levert på skole og bhg innsmurt i solkrem siden jeg regner med de kler av seg etterhvert. Det er bare 15 grader, men det er mer enn hva det har vært på denne tiden de siste dagene. Det lover godt.
Nå ammer jeg, deretter skal jeg få laget meg frokost. Men innen den tid er kanskje mannen tilbake, han hadde legetime 8.40 så slapp han inn presis er han ferdig nå. (ikke at det er så sannsynlig ;-))
Haha, lucky rørleggerOi jeeez der ringte mannen. rørleggere rett rundt hjørnet og her sitter jeg i en liten tanga
Konstant denHehe, dit har jeg kommet også. Har ikke født enda engang![]()
Wow, hadde det gått fort hele tiden da? Alt gikk bra?3 min fra jeg ankom føden
Skjønner meg ikke på deIkke min heller![]()
Håper du fikk en god duppGår å legger oss litt
Hehe, blir nesten litt film-situasjon det derHaha, lucky rørlegger![]()
Kjedelig å gå glipp av eksamen liksom:/ enda den ikke er for neste uke da men. Nå slipper hun da det og får den med segJa det er bra
Strand-varme i dag ville vært bortkasta. Skole, leser og fotballtrening. Men vannet tenger noen dager å varme seg på, så det kan godt være sånn behagelig noen dagerEnig med deg!
Var den borte?Hurrra ser litt sol igjen
Ha en super dag du ogsåGod morgen![]()
Litt små trøtte idag, men men![]()
Sitter i sengen å koser Nfør levering. Etter det møter jeg mannen på butikken for å handle. Vi får se hvor mye søvn jeg eventuelt kan få på dagen. Hvis ikke får jeg slappe av der jeg kan slappe av! 15 grader nå så litt kaldere, men fint vær
![]()
Ha en fin dag![]()
Vi har duppet til nåSovet lite, men greit
Blir dupp med lille om to timer![]()
Er ikke så ofte så, men i grunn heller ikke så ofte han slipper ei eske på foten min. HahaGodt når det er sånn
Hva spiste du?Må lage meg litt frokost
Godt vi er her nå daJa, faktisk![]()
Så morro... er så spennende i den alderenMå være like før jenta slipper tak her i huset. Går rundt fort som lynet med flott kroppskontroll. Men tør ikke heeelt enda slippe den ene fingeren som hun holder seg med i tingselv om det ikke virker å ha noe hensikt anna enn at hun sikkert føler det tryggest
![]()
Åjada, hun elsker barnehagen, også skal tanten hente henne i dag for at hun maste seg til det i gårGikk det greit?
Ånei! Joda. De får det vel tilHerregud det er mulig ikke badekaret kommer opp trappen!!!![]()
God mandagGod mandags morgen
Sola skinner.
Ungene er levert på skole og bhg innsmurt i solkrem siden jeg regner med de kler av seg etterhvert. Det er bare 15 grader, men det er mer enn hva det har vært på denne tiden de siste dagene. Det lover godt.
Nå ammer jeg, deretter skal jeg få laget meg frokost. Men innen den tid er kanskje mannen tilbake, han hadde legetime 8.40 så slapp han inn presis er han ferdig nå. (ikke at det er så sannsynlig ;-))