Haha, skjønner detSkulle helst skjedd igårahah
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, skjønner detSkulle helst skjedd igårahah
Oi, gikk det fort med deg også?Mine klær ble klippet av de
Ja en mellomtingHåper min neste fødsel får fortere, ikke fult så fort men raskere enn sist..
Men med krøller får man en illusjon om mer fylde enn man får med rett glatt hårJeg har lært meg å leve med krøllene mine. Men de er bustete, glatt hår er et så mye "renere" inntrykk. Men det er jo ikke sånn jeg er uansett da ;-)
Det var mye jaShiiit. 10000 er insane![]()
Så bra!Som en stein
Du da?
Krysser fingre for det!Ja, hun gjorde det så det går nok fort over![]()
3 min fra jeg ankom fødenOi, gikk det fort med deg også?Det hørtes egentlig litt dramatisk ut når klærne måtte klippes
Med hva på?Knekkebrød![]()
God formiddag KenguGod morgen alle sammen
Nesten godt for var jo umulig å komme igjennom her! Slik som nå kommer jeg heller ikke igjennom alle innleggeneDa hadde jeg lagt meg![]()
Ja, veldig! Hun gikk fra kolikk til å krabbe, til å stå og til å gå. Alt fra 14 dager til 8mnd og 3 uker.Det var tidlig
Håper dere fikk sove til sluttGod natt snuppa og sove godt![]()
jeg har blitt overtrøtt, men skal prøve å lukke øyne snart
N bare sitter å ikke sier noe. Hun er overtrøtt
sovnet litt sent idag, men men går seg til i morgen
![]()
Veldig koseligDet gjorde dettakk det er så rart men så koselig
![]()
Ja, men fylde har jeg...i tillegg til buster. Og ikke skikkelige krøller lenger. Bare bølger og noen krøllerMen med krøller får man en illusjon om mer fylde enn man får med rett glatt hår![]()
Hehe, det kan jo være en mulighethehe ja. Evt. større regning haha
Gjorde detDa gjør du det![]()
Så godt å høreTakk for det, og vi sov faktisk ganske godt i natt, det trengtes![]()
Hehe, dit har jeg kommet også. Har ikke født enda engangPå torsdagMå gjøres mens man enda husker det
.Er jo i ammetåken