Ikke gøy når det går alt for fort :O mister jo helt kontrollenbra det.
her er kun 7min eller 10 min, men gikk sånn unna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke gøy når det går alt for fort :O mister jo helt kontrollenbra det.
her er kun 7min eller 10 min, men gikk sånn unna
Ja blr vel ganske sent likevel?God morgen
Litt små trøtte idag, men men
Sitter i sengen å koser Nfør levering. Etter det møter jeg mannen på butikken for å handle. Vi får se hvor mye søvn jeg eventuelt kan få på dagen. Hvis ikke får jeg slappe av der jeg kan slappe av! 15 grader nå så litt kaldere, men fint vær
Ha en fin dag![]()
Fra første rie til hun var ute 1 time og 3 min.Ikke gøy når det går alt for fort :O mister jo helt kontrollen
ja litt er fintAlltid greit med farge
Jeg har lært meg å leve med krøllene mine. Men de er bustete, glatt hår er et så mye "renere" inntrykk. Men det er jo ikke sånn jeg er uansett da ;-)Jeg er rimelig fornøyd![]()
MEN ikke så happy i damer som "bare må" ta på håret mitt! I butikken på jobb osv!
Sovet godt?
hehe ikke sant. fått på meg klær nåOi da det var den starten på dagen![]()
Sovet bra, bare litt for lite. Men det er min egen feil. Barna har sovet godtJa, sov ganske godt til tross for en liten som våknet ofte nok
Enn du da ?
Bra det dahuff ja. Fått på meg shorts og topp nå![]()
Ja, hun gjorde det så det går nok fort overGodt det ikke var gått lengre selvom det sikkert er vondt nok! men hun fikk med resept på penicillin da eller?
Takk, det sammeGod morgen alle trivelige damer
Håper dere får en strålende dag![]()
Sovet bra, bare litt for lite. Men det er min egen feil. Barna har sovet godt
Enig i detja litt er fint![]()
Da hadde jeg lagt megKom litt etterpå men da var det stille her inne![]()
Da gjør du detLigger i senga og vurderer å ta jerntabletter og sovne igjen![]()
Lov å håpe den holder, men den har fått seg er bra kakk, spesielt oppe ved neglerotenÅneihar mista begge en sommer. Auauauau
Håper detHehe. Regner med du blir veeldig opptatt neste måned![]()
Ja, faktiskBle du ensom?![]()