Juni - skravletråden

God mandags morgen

Sola skinner.
Ungene er levert på skole og bhg innsmurt i solkrem siden jeg regner med de kler av seg etterhvert. Det er bare 15 grader, men det er mer enn hva det har vært på denne tiden de siste dagene. Det lover godt.

Nå ammer jeg, deretter skal jeg få laget meg frokost. Men innen den tid er kanskje mannen tilbake, han hadde legetime 8.40 så slapp han inn presis er han ferdig nå. (ikke at det er så sannsynlig ;-))
Godt med litt og varme
Kos deg i dag

Må være like før jenta slipper tak her i huset. Går rundt fort som lynet med flott kroppskontroll. Men tør ikke heeelt enda slippe den ene fingeren som hun holder seg med i ting:p selv om det ikke virker å ha noe hensikt anna enn at hun sikkert føler det tryggest:p
Flinke jenta:D
Er nok ikke lenge til hun fyker rundt!

Godt med litt og varme
Kos deg i dag
Ja. Værmeldingen antyder opp i 19-20 grader. 21 i morgen. Vi får se, men deilig er det. Ikke sånn 30, det er bare ubehagelig for babyen uansett, men sånn at hun ikke trenger jakke og dyne, bare skyggelue og et teppe over tærene :-)

Må være like før jenta slipper tak her i huset. Går rundt fort som lynet med flott kroppskontroll. Men tør ikke heeelt enda slippe den ene fingeren som hun holder seg med i ting:p selv om det ikke virker å ha noe hensikt anna enn at hun sikkert føler det tryggest:p
Så moro :))

Back
Topp