Juni - skravletråden

Satse på det;) Hvordan syk er dere?
Han har 39,4 i feber og slapp men ellers ingen plager, jeg har samme pluss vondt i halsen og hoste. Ikke veldig syk, men for syk til skole, jeg hadde nok vært på jobb halve dagen om det ikke var for at han fikk feber.

Kjedelig å være syk
Ja, har ikke veldig lyst til å springe rundt å gjøre husarbeid da, har mer lyst til å sløve på sofaen og skravle her :p

Ja ikke mye tid å tenke på gitt hihi.
Jm fikk ikke skrudd av vannet til badekaret. Så det tappet i mens jeg fødte. Trodde først vi skule rekke oppi, men den gang ei
Haha syns jeg ser for meg en stressa jordmor stå å ordne opp etter fødsel mens badekaret renner over :hilarious:
Det må være det stikk motsatte av min fødsel, tror vi hadde hatt tid til å hente vann i bekken for å fylle karret for å si det sånn :p

Han har 39,4 i feber og slapp men ellers ingen plager, jeg har samme pluss vondt i halsen og hoste. Ikke veldig syk, men for syk til skole, jeg hadde nok vært på jobb halve dagen om det ikke var for at han fikk feber.
Skjønner. Håpe dere blir helt friske snart:)

Ja hun ble kjempeglad!! Hun ante ikke noe at det skulle bli babyshower, men hun hadde snakket mye med søstra si om at hun ville ha babyshower, og derfor ble hun heller ikke så overrasket, bare glad :)
I tillegg kjente hun dameparfyme i gangen når hun kom inn, så en jakke som vi glemt å legge bort, og søstra hadde glemt å gjemme reservenøkkelen hun brukt for å gå inn, så hun ana at det var noe når hun var på vei inn på stua
Vis vedlegget 180935Vis vedlegget 180936
Så bra :D Uansett så er det jo hyggelig å treffes selv om hun hadde en liten mistanke ;) Så fint det var ;)

Hun fikk vel mye fin?

Back
Topp