Ja hadde plutselig 300 innlegg i gårSkal si du hoppet og fikk mange innlegg...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hadde plutselig 300 innlegg i gårSkal si du hoppet og fikk mange innlegg...![]()
Hvor ligger du nå?Og jeg har som forventet ramlet![]()
Ja det blir man jo helt klartMen er jo ferdig med studiene, gravid og div plager så er litt i sofaen, blir automatisk mer aktiv av det![]()
Det blir detJa det blir spennende å se, ;-)
Håper du sov godtNei nå ble det mye skrivefeil her gitt... øya er på tur igjen så nå finner jeg senga. Skravles i morgen. God natt flotte damer ❤
Ja da dør deDør de da? Og ikke kommer tilbake?
Plenen min er full i jævelskapet
Du er morsom duKengu på topp![]()
Ronja er nok helt på toppenRegner med hun er i toppen. Du og![]()
Ok. håpe hun får det som hun ønskerEngelsk![]()
Godt det ikke var nyre bekken betennelse hvertfall, det er vondt.Jeg mistenkte nyrebekkenbetennelse, men slapp unna med urinveisinfeksjon
God morgenGod morgen![]()
Som alltid alt og ingentingHva skravles det om![]()
Ikke lang fødsel da.41 min aktiv 2 timer 11 min til sammeningen smertelindring, men var dødssliten så husker ikke alt for mye, men det viktigste
![]()
Hehe var vel gjerne det på den tiden ja. Ikke så kjekt å snakke med seg selvPå vei til badet nå. Jeg er vel nesten den eneste igjen her uansett![]()
God bedring til jenta diMistanke om nyrebekkenbetennelse men det var urinveisinfeksjon
ja helt greitGod morgen alle vakre jenter(evt. damer)
Sovet godt?
Ønsker dere alle en strålende start på uken.
SkjønnerSom alltid alt og ingenting
Ja det hadde vært noeSå deilig! Håper det fortsetter til lenge etter permisjon også![]()
Ikke bra neiAlt for mange![]()