Juni - skravletråden

Er sånn at man roper au :p jeg har verre smerter som venter da x) det er så spennende at det kan kan skje når som helst :) brått sitter jeg der med rier :O greit å få orden her før han kommer.
- mangler å flytte hylle til gangen og den må jeg rydde så mannen kan flytte den og en til som skal på soverommet. Boden den kan vi ta når lillegutt har kommet forhold til vippestol, leker osv
Ja det er en enorm spenning. Hvordan varfødselen med N?

41 min aktiv 2 timer 11 min til sammen :) ingen smertelindring, men var dødssliten så husker ikke alt for mye, men det viktigste :)

41 min aktiv 2 timer 11 min til sammen :) ingen smertelindring, men var dødssliten så husker ikke alt for mye, men det viktigste :)

God natt ❤️
N nekter å sove i dag så ble veldig sent på meg ... Men innenfor normale hos meg og ALT for sent for hun. Sovnet nå :)

På vei til badet nå. Jeg er vel nesten den eneste igjen her uansett :p

Ja den er kjekk ;-)

Vi har vi da, så vil heller ha Vannbanen;-)
Vår sykkelvogn flyttet litt ufrivillig så vil jo helst ha ny, med ikke funnet noe godt tilbud enda så hadde virkelig trengt denne ;)
Vannbanen er verre i en liten blokk :p

Greit å spørre om redusering en periode så du får hentet deg inn i allefall... ikke bra å gå å være for sliten. I værstfall kan man få psykiske plager

Føler ikke det er helt rett å
Spørre.. Føler meg så svak da.. Litt sånn at jeg ikke orker å jobbe liksom.. Har vært nær veggen før.. Men samtidig vet jeg nå
Det vil gå over.. Før eller senere..

Dersom legen mener du burde det så hadde jeg hørt på ham:)

Kommer ikke til å be om noe nei.. Men får vel forklare han hvordan jeg faktisk har det.. Og hvordan ting funker hjemme.. Har blitt tilbudt sykemelding ved en annen anledning og takket nei.. Måtte til slutt krype til korset å be om likevel da.. Haha

Back
Topp