Neida, bare irriterende med det man ikke kanÅh. Veldig sulten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, bare irriterende med det man ikke kanÅh. Veldig sulten?
For er vist tiltak å ta det!Men hvorfor vil han egentlig ikke ta det når det plager deg så? Og han ikke bryr seg særlig
Lurer på om vi får vite hvor mange det ble jegBra med tempo igår ja![]()
Oi, haha, har du vært på ferde nå daVi har fått kjip omtale i avisene etter en episode![]()
Ja natta har gått greit.Håper du har sovet godt og at snuppa er i bedre form![]()
Synes jeg du skal gjøre ;-)Ligger i senga og vurderer å ta jerntabletter og sovne igjen![]()
Hehe. Ser den veldigNeida, bare irriterende med det man ikke kan![]()
Tar sånn ca fem minutter ekstra etter en dusj eller no. Gubben tar det alltid etter eller før dusjen. Merker ikke den ekstra tiden det tarFor er vist tiltak å ta det!
Sovet lite, men greitGod morgen damerhvordan har dere sovet? Nå har mannen og størsta kommet seg ut av huset,så da tror jeg vi skal snike oss til en liten dupp
![]()
Huff, det var ingen god natt nei :-(God morgen! Dette var en lang nattmye gråting fra lille.
Tett i nese og hals pluss tenner som kommer. Stakkars![]()
Spent på hvordan tempo blir her fremover. Med premiene som er, men uten utfordringeneLurer på om vi får vite hvor mange det ble jeg![]()
Og det på en dag uten utfordring ;-)
God morgenTakk
God morgensover godt ?
Sove igjen hørtes herlig utLigger i senga og vurderer å ta jerntabletter og sovne igjen![]()
30 krHva ga tannfeen?![]()
Ja det blir spennende å se, ;-)Spent på hvordan tempo blir her fremover. Med premiene som er, men uten utfordringene![]()
I dag vaske klrHva har dere av planer framover da ?
Her er det stranda i morgen, grille hos mamma på tirsdag, sykehuset på onsdag, legen på mandag helsestasjon på fredag![]()
Troe jeg ikke noe påTuller sjelden![]()