Takk takk, den skumle vårlufta i nord har nok skyldenUFF da
God bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takk, den skumle vårlufta i nord har nok skyldenUFF da
God bedring
Høres herlig utJa veldig. stort hjørnebadekar
Ikke ba men kunne bli senerrKanskje de har noe annet ledig?
Kjedelig å være sykTakk takk, den skumle vårlufta i nord har nok skylden
Han har 39,4 i feber og slapp men ellers ingen plager, jeg har samme pluss vondt i halsen og hoste. Ikke veldig syk, men for syk til skole, jeg hadde nok vært på jobb halve dagen om det ikke var for at han fikk feber.Satse på detHvordan syk er dere?
Ja var detSove igjen hørtes herlig ut![]()
Ja, har ikke veldig lyst til å springe rundt å gjøre husarbeid da, har mer lyst til å sløve på sofaen og skravle herKjedelig å være syk
Og blir jeg sykmeldt blir jeg nok her merJa det blir man jo helt klart
Så på temp nå og var 25!!
Haha syns jeg ser for meg en stressa jordmor stå å ordne opp etter fødsel mens badekaret renner overJa ikke mye tid å tenke på gitt hihi.
Jm fikk ikke skrudd av vannet til badekaret. Så det tappet i mens jeg fødte. Trodde først vi skule rekke oppi, men den gang ei

Det skjønner jeg godtJa, har ikke veldig lyst til å springe rundt å gjøre husarbeid da, har mer lyst til å sløve på sofaen og skravle her![]()
Ok jobbe ekstra da?Ikke ba men kunne bli senerr
Uff da, ikke braOg blir jeg sykmeldt blir jeg nok her mer![]()
Skjønner. Håpe dere blir helt friske snartHan har 39,4 i feber og slapp men ellers ingen plager, jeg har samme pluss vondt i halsen og hoste. Ikke veldig syk, men for syk til skole, jeg hadde nok vært på jobb halve dagen om det ikke var for at han fikk feber.
Sov utrolig godtGod natthåper du får sovet godt i natt
![]()
Mhm blir nok det for ingenting å søke påOk jobbe ekstra da?
Hehe joda.Er deilig. Har basseng ute så hopper i det for avkjøling
Kjenner misunelsen kommer litt snikende....
Skjønner. En del ledig der av ekstra?Mhm blir nok det for ingenting å søke på
Så braJa hun ble kjempeglad!! Hun ante ikke noe at det skulle bli babyshower, men hun hadde snakket mye med søstra si om at hun ville ha babyshower, og derfor ble hun heller ikke så overrasket, bare glad![]()
I tillegg kjente hun dameparfyme i gangen når hun kom inn, så en jakke som vi glemt å legge bort, og søstra hadde glemt å gjemme reservenøkkelen hun brukt for å gå inn, så hun ana at det var noe når hun var på vei inn på stua
Vis vedlegget 180935Vis vedlegget 180936
Er mye sykdom der så blir nok endelig jobbingSkjønner. En del ledig der av ekstra?