Tar med på sykehuset denne gangen også! Funket fint sist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, akkurat det må være liiiitt praktisk. Men å bruke tommelen er etterhvert så uhygienisk også. Hvertfall hvis de fortsetter til de er noen år. Jobber som lærer og har sett flere førsteklassinger som sutter på tommelenMå innrømme at tommel er magisk. Da ordner de seg selv og sutter seg i søvn istedenfor å skrike hver gang smokken faller ut. Men det er verre å avvende med tommel.
Ja, akkurat det må være liiiitt praktisk. Men å bruke tommelen er etterhvert så uhygienisk også. Hvertfall hvis de fortsetter til de er noen år. Jobber som lærer og har sett flere førsteklassinger som sutter på tommelen[/QUOTE
Ja, akkurat det må være liiiitt praktisk. Men å bruke tommelen er etterhvert så uhygienisk også. Hvertfall hvis de fortsetter til de er noen år. Jobber som lærer og har sett flere førsteklassinger som sutter på tommelen![]()
Jenta mi er snart 3 år og sutter på tommelen enda. Hun stapper den i munnen enten den er ren eller møkkete. Litt ekkelt, men hun er skjeldent syk, så det har kanskje gitt henne et godt immunforsvar. Utfordringen er når den blir sår. Hun tar kun høyre tommel ikke den andreIkke lett dette med tommel/fingre - har en jente jeg er tante til som brukte tommelen da hun var lita og når hun ble storesøster som 8 åringen begynte hun plutselig å gjøre dette igjen(!)
Når det gleder dette med hygiene så spiser små barn en del greier i løpet av året/ene så en tommel/finger her og der gjør nok ikke ting så mye værre.
De fleste unger synes også etterhvert at det er ekkelt med møkk/skitt og vil vaske seg. Gutten vår begynte med det da han var rundt 2.
Fikk folk forresten med seg dette med at man nå tror at de siste tiårene er man blitt så "over hygenisk" at flere nå utvikler pollenallergi?
Hva heter disse og hvor får man kjøpt? Var søteJeg kommer til og ta med på sykehuset☺jeg har valgt og gå for de smokkene som er i en del. De skal være sykehusets valg slik jeg har forstått☺håper lillegull tar de![]()
Kjøpte de på barnevognservice☺Hva heter disse og hvor får man kjøpt? Var søte![]()
Hørtes kjent ut! Har vært smokk i snart 15 mnd..Gjør som gjort før følger instinktene mine sier. Smokk blir tatt med, og om Lille har stort suttebehov utenom amming blir det gitt tutt pronto. Om ikke venter jeg noen dager til ammingen er vell etablert.
Kommer helt an på Lille i magen. Av erfaring vet jeg det er stor forskjell
Venter nr 5...
Med nr 1,2, og 3 venter jeg noen dager...
Men med nr 4 ble jeg helt ødelagt av å bli brukt som smokk. SKIKKELIG såre brystvorter som hun konstant skulle ha. Rett amme teknikk og alt til tross. Hun skulle kun sove med en pupp i munnen.
DENNe ganger kommer jeg til å gi smokk, og gi blaffen i hva de på sykehuset sier, for sist lot jeg meg overtale til og ikke gi til tross for at jeg grein pga smerter mm.
Hørtes kjent ut! Har vært smokk i snart 15 mnd..
Smart valg! De er genialeJeg kommer til og ta med på sykehuset☺jeg har valgt og gå for de smokkene som er i en del. De skal være sykehusets valg slik jeg har forstått☺håper lillegull tar de![]()
De koster 89kr på apotea.se hvis man kjenner noen i swe man kan sende tilBabybanden har Avent Soothie 0-3mnd 2 pk for kr 149![]()