Mistanke om nyrebekkenbetennelse men det var urinveisinfeksjonHvA skjer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mistanke om nyrebekkenbetennelse men det var urinveisinfeksjonHvA skjer?
Glad i mat daJo når man kaster i seg mat og spiser store mengder![]()
3 plass når jeg sjekket iallefallHvordan ligger du ann da?
Ralph laurenHva var merket igjen?
Mange tusenLurer på hvor mange innlegg toppen får![]()
Det kan man si jaGlad i mat da![]()
Ja, det blir det. Klær må man nesten ha jaJa det blir slik storinnkjøp ved sommerstidBlir så dyrt i lengden også
Men man må jo ha klær
![]()
Da forsvinner jeg.
Natta jenter
God natt dereGod natt damer![]()
Shadow is back!Du er tilbake i godt gammelt driv så jeg på topplisten ;-)
Snakk med legen om hvordan du føler det og la han vurdere, men høres ut som om du ihvertfall må si ifra!Jeg er så sliten.. Mannen mener jeg bør sykemelde meg.. Jeg tenker det går over.. Jenta har jo begynt å sove litt mer nå.. Men fortsatt ikke stabilt... Og så er det jo kun 1,5 mnd til ferie og. Skal til lege denne uka.. Når går grensa for hva som er greit å be om sykemelding på? Har heller ikke lyst å be om det.. Men om legen tilbyr bør jeg kanskje ikke takke nei til en redusering i arbeidstiden for en kortere periode?
ja blir spennende.Det er jeg og spent på å se
Alt for mangeFår du mange du også
Ja det burde viNeida, men da burde dere også kunne gå ut med det eventuelt si om dere ikke kan pga taushetsplikt![]()
7000, 8000?Det tror jeg blir mange![]()
Holde meg på lista og muligens topp 20. Det siste kommer an på tempo daHva er ditt mål?
Han sier jada også glemmer han detHva sier han når du vil han skal fjerne skjegget da? Er det langt?
7500 tror jeg7000, 8000?
Frukta er bedre. Men full jobb er best. Går ekstra på kveldstid nå siden jeg er hjenme enda med Linnea miDet blir moro![]()
Lyst på softis når jeg så du skrev detI morgen skal jeg ha softis i byenogså skal vi hente sengen til N. Spent på når madrassen kommer jeg
![]()
Hva er deres planer?![]()
Farmor hadde nok blitt glad for det også men dårlig tid å få tak i bra nok bilderJa veldig.. pleier å ramme inn bilde av barna i tillegg. Det blir hun veldig glad for