Ja det blir slik storinnkjøp ved sommerstidHer hadde vi plutselig ingen gensre. Har blitt en del handling i det siste ja. Nå tror jeg vi har over sommeren da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det blir slik storinnkjøp ved sommerstidHer hadde vi plutselig ingen gensre. Har blitt en del handling i det siste ja. Nå tror jeg vi har over sommeren da![]()
Strikk eller?Søker meg i hjel etter jakt etter en romper. Kortarmet heldrakt .
HvA skjer?Så var jeg plutselig på legevakten med 16 åringen
Nummer 2. Helt syktHæ? Tømt deg?
Jeg har klatret 28 plasser i dagJeg klatret 5 plasser
Hva????Er ikke du som bestemmer søta![]()
Hvordan ligger du ann da?Jeg må titte hvordan jeg ligger an
Det er deiligSvinebiff elsker jeg![]()
Hun her nærmer seg meteren nåVar sikker på at de lurte oss på strhun har vokst 1cm på 1 mnd nå...
hehe ja.Det kan skje![]()
Får du mange du ogsåGår bra enda
Største problemet er vel alle Mail jeg får om tilbud![]()
Stadig på nr 10. Men har passert 500 som var målet i dag... den nærmeste er ikke langt bak så tviler på at jeg greier og holde plassen så fremt jeg ikke klatrer høyere oppJeg har klatret 28 plasser i dag![]()
Hun sover lite? Jobber du 100%?Jeg er så sliten.. Mannen mener jeg bør sykemelde meg.. Jeg tenker det går over.. Jenta har jo begynt å sove litt mer nå.. Men fortsatt ikke stabilt... Og så er det jo kun 1,5 mnd til ferie og. Skal til lege denne uka.. Når går grensa for hva som er greit å be om sykemelding på? Har heller ikke lyst å be om det.. Men om legen tilbyr bør jeg kanskje ikke takke nei til en redusering i arbeidstiden for en kortere periode?
Håper hun sover lenge nå før hun våkner igjenGodt å høre![]()
God natt til deg og snart til megDa forsvinner jeg.
Natta jenter
Nei jeg har ikke tidSå bra da er vi enig.
Du er enig i at du vil klare det dersom du går inn for det.
Nå må du bare bevise det![]()
Fått inn endel skravletid ikveld faktiskDa blir det mer skravletid på deg![]()