Ikke bra❤ ikke så enkelt nei.. kjenner til den... har dessverre mye vondt i bekkenet enda her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke bra❤ ikke så enkelt nei.. kjenner til den... har dessverre mye vondt i bekkenet enda her
Ja klippe må man, gjerne forklare at for at håret skal bli lengre må det klippes innimellomSelvsagt skal hun få spare, men innimellom må vi klippe litt også.
Hjelper ikke helt at vi har ei naboejente som er like gammel, som har TYKT , LANGT hår....
Neida mannen slapp ei eske på denSparka du i noe?
Her også.Skulle jeg også fått gjort snart. Men da må jeg ha noen som kan passe lillesnuppa. Så må vel vente til mannen har ferie![]()
Ja folk er ivrige. Gøy da.Holder så vidt topp 20 nå. Ser ut som det blir hard kamp denne mnd![]()
Skal prøve å huske detDet meste av kvern og rent kjøtt her oppe er iallefall 155. Eventuelt 141 som er lengre sør,
Håper hun roet seg kjaptMannen oppe og legger lille. Mye sutring hører jeg fra henne
Ta fransk på tåneglene. er litt fintDet blir nok deilig ja![]()
Ser ut som om det kommer til å bli det.Holder så vidt topp 20 nå. Ser ut som det blir hard kamp denne mnd![]()
Eller alle 3Vi får kjempe om toppremien begge to![]()
Håper jeg også... syntes det ble verre de 10 ukene jeg jobbet nå... så det er godt å være hjemme i permisjon igjenIkke brahåper det blir gradvis bedre og bedre
![]()
Hei på degHalla jenter ! Litt sliten etter bursdags fest i går ! Hva gjør dere ?
Endelig fått vært hos frisøren å farga håret å![]()
Jeg må titte hvordan jeg ligger anHolder så vidt topp 20 nå. Ser ut som det blir hard kamp denne mnd![]()
De går en del på teater faktiskTja hva liket hun da?
Hvor mange innlegg har du?Holder så vidt topp 20 nå. Ser ut som det blir hard kamp denne mnd![]()
Ja, det blir jo en belastning:/Håper jeg også... syntes det ble verre de 10 ukene jeg jobbet nå... så det er godt å være hjemme i permisjon igjen
Til jenta di?Søker meg i hjel etter jakt etter en romper. Kortarmet heldrakt .
God nattVel, idag tar vi tidlig kveld og håper på litt bedre søvn i vente enn det vi har hatt de siste nettene. God natt alle fine skravledamer!![]()