Mannen også. Han har vært på jobb i natt og ikke sovet enda... så han la seg med størstaMannen også?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen også. Han har vært på jobb i natt og ikke sovet enda... så han la seg med størstaMannen også?
Sånn å forsråMannen også. Han har vært på jobb i natt og ikke sovet enda... så han la seg med størsta
Ja blir varmt og har skjerming for nordvindenLunt der? 3)
Jepp... har vurdert og sove selv, men er ikke så trett endaSånn å forsrå
Det er jegJepp... har vurdert og sove selv, men er ikke så trett enda
Oi hadde nok gjort det samme jeg også daGod kveld damer... tenkte jeg skulle lese meg opp... var jo bare 9 sider. Leser de 9 sidene og det går opp for meg at det var 49 sider på app... så da skrin la jeg den planen.
Hva er det dere gjør?
Her er vi ferdig med selskap og nå skal jeg ha meg litt kveldsmat...
Men nå har du vel fått undersøkt?Nope har ikke det
Mye reise denne mnd?Og jeg skal være en del borte og opptatte kvelder.
Må skravle når jeg har tid
Jeg vrir meg bare når det er for varmtGjør ikke jeg
Må ha akkurat passeJeg vrir meg bare når det er for varmt
Får lagre via snap og så legge utMen jeg vet at jeg aldri har vært flink til å ta bilder utenom kamera før jeg begynte med snap![]()
Ys nå har jeg detMen nå har du vel fått undersøkt?![]()
DET ER bare meldt fint iallefallOm det blir masse fint vær er jo det perfekt plan![]()
Ja, mange år siden jeg var der selv men de har snakket mye til snuppa om alle dyrene man kan se der så hun gleder seg skikkeligKoselig med dyreparken da
Helt enig, skravles skikkelig mye nåSer ikke slik ut, er borte et lite øyeblikk og dere har skravlet 3 sider
Jeg elsker dyreparkenJa, mange år siden jeg var der selv men de har snakket mye til snuppa om alle dyrene man kan se der så hun gleder seg skikkelig![]()
Men litt tidlig enda?Det er jeg
Må bli gravid igjen daI dag fant jeg 2 gravidtights jeg så etter når gravid. typisk!!![]()