En vinÅh hva skulle du kjøpe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En vinÅh hva skulle du kjøpe?
Ah. Så hvis man ønsker å lagre noe over lang tid så er det greit?Du kan legge ut video og. Forskjell er at de blir der. Ikke forsvinner etter en viss tid
Ja. Øvelse gjør mesterDet er slik her også av og til... men må jo prøve igjen![]()
Nope har ikke detVannleke
Har du ikke fått tid til å sjekke det ut?![]()
Holder med en nattAh sånn sett![]()
Hva er passe?Liker det passe jeg![]()
Ha ha 49 sider ja..God kveld damer... tenkte jeg skulle lese meg opp... var jo bare 9 sider. Leser de 9 sidene og det går opp for meg at det var 49 sider på app... så da skrin la jeg den planen.
Hva er det dere gjør?
Her er vi ferdig med selskap og nå skal jeg ha meg litt kveldsmat...
Hva gjør du? Småen sover ?Og god kveld ja![]()
Pga floker får snuppa helst unngå løst hår, og må sove med flette, samt de tre valgene på dagenHehe. Vel, hun avgjør først musefletter, hestehale eller fletter, og deretter hvor mange fletter. Ofte løst hår, egentlig
Men det floker seg sånn. Så nå har jeg bestemt meg for å prøve en del fletter for å se om det hjelper. Hun vasket hår i kveld og skal nå sove med en flette for å unngå vått, tupert hår i morgen tidlig.
Reelt sett trenger hun en klipp
Haha. Jeg leser meg gjennom et par hundre innleggGod kveld damer... tenkte jeg skulle lese meg opp... var jo bare 9 sider. Leser de 9 sidene og det går opp for meg at det var 49 sider på app... så da skrin la jeg den planen.
Hva er det dere gjør?
Koselig med dyreparken daJa og de skal vist til dyreparken
Ifjor var de i Bergen på akvariumet![]()
Hvor varmt ble det da?Ja veldig, men litt nordavind så ble ikke så varmt som det kunne vært
Sånn ca 20 graderHva er passe?![]()
Ser ikke slik ut, er borte et lite øyeblikk og dere har skravlet 3 siderGodt noen har dettrodde det skulle bli litt daffere her jeg da
![]()
Da hadde jeg gjort detFrister å ta et stykke til
Og penger jeg trengerDet viktigste det![]()
Godt kompliment det daEn vin
Ja det er jo deiligJeg håper egentlig på litt grillevær jeg og
Jeg driver å gjør litt husarbeid samtidig som jeg skravler..God kveld damer... tenkte jeg skulle lese meg opp... var jo bare 9 sider. Leser de 9 sidene og det går opp for meg at det var 49 sider på app... så da skrin la jeg den planen.
Hva er det dere gjør?
DEILIG tenker jegTar meg en dusj