Trodde ikke du jobbet helg lenger jegJobber litt
Og gjemmer meg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde ikke du jobbet helg lenger jegJobber litt
Og gjemmer meg...
Koselig med besøk daJa veldig... fikk besøk av noen venner så har ikke kommet noe lengre
Den var knallkulVar veldig kjekt for ungene
Hehe, så stilig daBtw, om man har jenter på fem år... Så kan det straffe seg å si "en eller to eller ti?" på spøk. Hun skulle få flette i morges. Oftest spørr jeg "Elsa eller Anna?" som betyr hhv en på siden eller to fletter.
Vel. Stjerner i blikket.... TI!
Så ja. Hun har ti fletter i dag.![]()
Oh, samme herJeg jobbet på Rimi, og du?
Jobbet 1årJobba du lenge i butikk?![]()
Det er braDen er helt grei foreløpig![]()
Hva skal dere ha?Påtide å starte på middag![]()
Helt grei helgSer det har vært mye liv her og dere klarte utfordringen.
Flinke dere har vært.
Jeg har vært litt fraværende de siste dagen og har dessverre ikke kunnet hjelpe til.
Har dere hatt en fin helg?
Så gøy daDa ligger lillebror og pappaen og sover mens jeg og storesøster er på lekeplassen å koser oss. Sol og blå himmel, dog ganske kald vind.
Måtte ta meg en yoghurt for å holde meg til middag
Var detHelt grei helg
Jobbet fredag og idag, lørdag tok jeg en feriedag og var på stranda med gutta!
Fin helg for deg også skjønte jeg![]()
Ah. Jeg har vært vært i butikk i syv eller åtte år totaltJobbet 1år
Så godt å høre at det har snudd![]()
Nei herregud som jeg nøs uteJa det forstår jeg, men var det bedre i dag? Sovnet av en stund![]()
Kanskje :/ hun er mer snørrete og tett. Kan jo bare være tilfeldigReagerer hun?![]()
Hjemmelaga pizzaHva skal dere ha?![]()
Det er godt det, hva skal dere ha på?Hjemmelaga pizza![]()
Ja veldig. Nå har vi ordnet klart alt inne.. så må bare vente på at de kommer :/Deilig det da![]()
Utstående ja.Kan tenke du lo inni degDet blir sånn utstående fletter.. Men syns det ble fint jeg. Skal jo være litt hjemmelaget
![]()