Juni - skravletråden

God formiddag :) hatt en fin start på dagen?
Må le litt :) Vi er på hytta og er kjempe herlig ingen vekkeklokke og slik, men i dag så sto den en sau utenfor og spiste gress (med bjelle på) kl 05ish :p Fin start på dagen med å jage vekk en sau i nesten søvne :p Men hatt en strålende dag hittil ;)
Enn med deg?

Btw, om man har jenter på fem år... Så kan det straffe seg å si "en eller to eller ti?" på spøk. Hun skulle få flette i morges. Oftest spørr jeg "Elsa eller Anna?" som betyr hhv en på siden eller to fletter.

Vel. Stjerner i blikket.... TI!

Så ja. Hun har ti fletter i dag.
50786a1ad99f237c5f391cd6feb93d92
Det har vi funnet ut også :p Så nå spør vi med omhu ;)

Det er mest gøy for barna å være der :) Har blitt litt for stor (og mer redd :p) for de fleste skliene der :D Det har blitt mye bedre med årene der da;) Flere sklier og basseng enn da jeg var liten :)
Jeg er som et lite barn og elsker sklier. Så jeg hadde sikkert sklidd rett inn:P

Noen har det inntrykket av at de kan jo liksågodt tjene penger med å jobbe litt sakte eller være treg i kassa enn å slite seg ut.

Om man ikke er sliten etter en dag i butikkjobb er noe galt :p så kroppen er halvveis ødelagt fra to dager der to av fire på jobb er slækkiser. Og jeg blir den som springer på kassa hver gang det plinger. Jeg har og alltid frukta når jeg er på jobb da sjefen foretrekker jeg tar den biten ( vært fruktansvarlig før). Og det er en jobb som innebærer påfylling hele vakta. Selger enormt med frukt og grønnsaker :) den må jo taes, samtidig som pling på kassa er annahver minutt til tider :p så 16000 skritt på noen timer på vakta er ikke uvanlig :p
Shitt, jeg syns du er flink jeg snuppa :)

Har rydda og vaska jeg og. Sendte H og jenta til svigers alene da jeg ikke orker å dra ut av huset idag:p

Har det ikke gått opp før nå?:p
Godt for deg med litt tid alene :)

Nei, eller jo men ikke at det er snart :o er jo 36 uker på onsdag :o

Vel. Tenk på omeletten som bare stekt egg nesten? Det var bare egg pisket med litt vann eller melk og altså slått over stekt bacon på stekepannen og stekt ferdig
Hvis fe ikke hatt vært pisket så ja. Veldig glad i egg altså iallefall andre former enn omelett.

Back
Topp