Vært på ferie i to ukerHan blir straks 2 år
Vært på helgetur?![]()
Stor gutt snart da jo. Driver dere å kutter dagsovingen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært på ferie i to ukerHan blir straks 2 år
Vært på helgetur?![]()
Må le littGod formiddaghatt en fin start på dagen?
Sofaen er best til tiderJeg sovna på sofaen til i fire tiden![]()
Ja veldig... fikk besøk av noen venner så har ikke kommet noe lengreDeilig å være ferdig![]()
Var veldig kjekt for ungeneÅå! Løper for å se!![]()
Sitter ute i solen... ble endelig varmt nok å sitte uteVi har lekt litt ute og skal snart hjem, hva med dere?![]()
Her liker hun den med to hjul foranJa, veldig godt
Hun har nettopp fått en med kun 2 hjul og da er det ekstra stashun elsker å være på skatebanen og kjøre ned ramper,holder meg hjemme jeg
![]()
Det har vi funnet ut ogsåBtw, om man har jenter på fem år... Så kan det straffe seg å si "en eller to eller ti?" på spøk. Hun skulle få flette i morges. Oftest spørr jeg "Elsa eller Anna?" som betyr hhv en på siden eller to fletter.
Vel. Stjerner i blikket.... TI!
Så ja. Hun har ti fletter i dag.![]()
Ja det er alltid noen som blir syke. Så da ringer de megTakk for det
OK, og da sier du ja?
Hehe hører du sier det. Kanskje jeg som er rar da![]()
Mmmh... nå ble jeg sulten... må sjekke fryseren å se hva jeg har derDa blir det heimebakte rundstykker med hardkokte egg og diverse pålegg. Litt sein lunsj, men pytt sann![]()
Jeg er som et lite barn og elsker sklier. Så jeg hadde sikkert sklidd rett innDet er mest gøy for barna å være derHar blitt litt for stor (og mer redd
) for de fleste skliene der
Det har blitt mye bedre med årene der da
Flere sklier og basseng enn da jeg var liten
![]()
Bor de langt unna dere?Et par uker før vi drar ned igjenmen da skal han være med da.
Shitt, jeg syns du er flink jeg snuppaNoen har det inntrykket av at de kan jo liksågodt tjene penger med å jobbe litt sakte eller være treg i kassa enn å slite seg ut.
Om man ikke er sliten etter en dag i butikkjobb er noe galtså kroppen er halvveis ødelagt fra to dager der to av fire på jobb er slækkiser. Og jeg blir den som springer på kassa hver gang det plinger. Jeg har og alltid frukta når jeg er på jobb da sjefen foretrekker jeg tar den biten ( vært fruktansvarlig før). Og det er en jobb som innebærer påfylling hele vakta. Selger enormt med frukt og grønnsaker
den må jo taes, samtidig som pling på kassa er annahver minutt til tider
så 16000 skritt på noen timer på vakta er ikke uvanlig
![]()
Godt du sier ja daJa det er alltid noen som blir syke. Så da ringer de meg![]()
Inatt var den veldig godSofaen er best til tider![]()
Godt for deg med litt tid aleneHar rydda og vaska jeg og. Sendte H og jenta til svigers alene da jeg ikke orker å dra ut av huset idag![]()
Har det ikke gått opp før nå?![]()
Karamellkake og trøffelkakeHvilken kake?
Takk søtisShitt, jeg syns du er flink jeg snuppa![]()
Er ekstra pengerGodt du sier ja da![]()
Hvis fe ikke hatt vært pisket så ja. Veldig glad i egg altså iallefall andre former enn omelett.Vel. Tenk på omeletten som bare stekt egg nesten? Det var bare egg pisket med litt vann eller melk og altså slått over stekt bacon på stekepannen og stekt ferdig