Ja de er noen lure dyr..! Har har vi egentlig inngjerdet aggregathuset.. Men jaggu fant jeg en sau på innsiden av den i da tidligDe kommer seg ikke på terassen. De hadde gjæret inn blomstrene... men på ett eller annet vis får de tak i de uansett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de er noen lure dyr..! Har har vi egentlig inngjerdet aggregathuset.. Men jaggu fant jeg en sau på innsiden av den i da tidligDe kommer seg ikke på terassen. De hadde gjæret inn blomstrene... men på ett eller annet vis får de tak i de uansett
Håper detJa enn så lenge.. håper tempen øker utover formiddagen nå
De finner alle hullJa de er noen lure dyr..! Har har vi egentlig inngjerdet aggregathuset.. Men jaggu fant jeg en sau på innsiden av den i da tidlig![]()
Åssen kake ble det?Jei... da var kaka endelig ferdig... bare rydde på nytt, støvsuge og vaske igjen nå
Gått opp 0,4 nå... så går i det minste oppHåper det![]()
I knowDe finner alle hull![]()
Trøffelkake.. kjekt å ha ting klartÅssen kake ble det?
Men de bittesmå lammene er søteI know![]()
Lover...Hmmm... LovendeGått opp 0,4 nå... så går i det minste opp
Trøffelkake.. kjekt å ha ting klart
Å nå fikk jeg lyst å bake når jeg kommer hjem! Nam namMen de bittesmå lammene er søte![]()
Det hørtes godt ut.Tror vi får egg og bacon til frokost....lukter sånn....
Jeg skulle amme mens han laget frokost. Jeg tenkte "koke kaffi. Dekke bordet, sette frem pålegg og brød" men hørte han rørte i noe. Og kjenner lukten.... Ja... Sulten!
Takk! Det skal viGod morgenhåper dere har en fin dag
![]()
Aner ikkeLover...Hmmm... LovendeNår kommer gjestene?
Oy.. det var mange... har somregel en pose 1-2-3 brownies på lur i skapet... bare så jeg har om jeg får lyst på kakeÅ nå fikk jeg lyst å bake når jeg kommer hjem! Nam nam![]()
Ja de er så skjønner, mange av sauene har fått så mange lam hver i år ser det ut somAlle går med tre hver
![]()
Viktig det daDet var litt deilig å være litt frakobletfikk gjort litt andre ting og bli litt brun i tillegg
![]()
Hvilken?Så kjekt. Venter på vogna fra de![]()
Hehe vant til harde skosåler mellomste eller?Ja, grillet biffkjøtt er også veldig godt.
Men dagens er svin
Vi spiser veldig mye svin vi da, ungene er glad i det også. Eldste er glad i biff også. Men mellomste tygger og tygger til evigheten. Selv hvor mørt det er...
Babyjogger city mini gtHvilken?![]()
Jeg klarer megÆæææ, må være no herk![]()