Juni - skravletråden

Ja det blir spennende ;) Gutt?
Plutselig er vi to uker inn i juni og da vil sikkert tiden fly forbi for deg ;) Jeg har i september så føler det er en evighet til :p
Ja blir en til gutt så blir gøy det:-D. Føler dette svangerskapet har flydd forbi, er jo i uke 34 (idag faktisk) allerede:-). Men føler allikevel det er så lenge til men går nok fort:-). Ikke lenge til permisjonen starter nå:-).

Det går nok fort for deg også:-). Vet du hva dere venter?

Så godt å høre :) <3 Kjenner jeg skal ta meg en dupp nå ;) En time eller no ;) Jeg elsker hytta! Kan gå i hva man vil og bare daffe rundt og kose seg, ikke noe mas og stress ;) oi da har du kjørt mye båt :) Høres ut som noen koselige turer fremover for dere ;) Jeg er motsatt av deg, vokst opp med sydentur hvert år i mars til jeg var 13 år :D Samme sted (Gran Canaria) hver gang ;) :p Vi tenker å campe litt fremover vi :)
Sove godt da snuppa ❤️ ikke sant :D camping er koselig :) dansketur er så koselig fordi det er så mye å finne på der og det er så koselig. Husker alle turene når jeg ble større :D

God morgen :)
Koselig med barne-TV :)
Så gøy med babyshower ;) Ha det hyggelig!
Takk! ❤️ ska virkelig det :D har ikke møtt hun som skal ha barn på 1 år, og hennes søster som arrangerer har jeg ikke møtt på 2 år!! :) skal bli supergøy og møte de igjen! :D

Blir gifler og jordbærmelk til frokost idag :p
Vi skal teste ut adapteren til vognen eller om vi må kjøpe søskenbrett med sete :p greit å sjekke før lillebror kommer :)
Veldig kjekt å sjekke i forkant. Skulle hatt søskenbrett på min også.

Hehe ;) vi har en på litt over 3 år og jeg er 21 uker gravid imorgen :) Det tok oss 9 pp å komme til de to blå, så den lille i magen var ikke enkel å få til den her gangen :P
Men veldig etterlengtet :)
Like lang prøvetid på oss også før spiren satt... nå er hun straks på krabbefarten

Ja det er kjipt det altså, her har vi gjeret inne alt av blomster ;) Har sånne rille trapper opp slik at de ikke kan gå opp på terrassen ;)
De kommer seg ikke på terassen. De hadde gjæret inn blomstrene... men på ett eller annet vis får de tak i de uansett

Det er egentlig teksten jeg har mest problem med. Når jeg skriver noe, så svarer de en stund etterpå, og da er min tekst vekk allerede!
Synes den kunna vært igjen da. Så man kan huske på hva man snakket om :P
Man må holde inne på teksten så den lagres ellers er det umulig ;)

Ja blir en til gutt så blir gøy det:-D. Føler dette svangerskapet har flydd forbi, er jo i uke 34 (idag faktisk) allerede:-). Men føler allikevel det er så lenge til men går nok fort:-). Ikke lenge til permisjonen starter nå:-).

Det går nok fort for deg også:-). Vet du hva dere venter?
Ja det blir nok gøy :) Og to relativt tette ;) gratulerer med ny uke ;) nesten akuratt 10 uker før meg!

Ja du syns det ja :) Da går de siste ukene fort skal du se. Og permisjonen dukker plutselig opp og da er ser jo bare 3 uker igjen :D

Jeg håper det, skal jo jobbe 100% frem til permisjonen og så går jeg ut i august ;) Vi skal ha en gutt og har en jente fra før;) Så det blir gøy!

Takk for det og lige måde:)

Nå er gutta på sykkeltur.
Frølna sovnet akkurat for sin første hvil.
Ellers blir det masse bading i dag også.
Så kommer svigerinne med mann og barn på besøk

Dere da:)?
Å så hyggelig med besøk og mange barn sammen :) Og bading ;)

Vi skal hjem fra hytta og så får vi se om vi tar turen innom sommarland? Ellers så er det bare å nyte solen ;)

Ja det blir nok gøy :) Og to relativt tette ;) gratulerer med ny uke ;) nesten akuratt 10 uker før meg!

Ja du syns det ja :) Da går de siste ukene fort skal du se. Og permisjonen dukker plutselig opp og da er ser jo bare 3 uker igjen :D

Jeg håper det, skal jo jobbe 100% frem til permisjonen og så går jeg ut i august ;) Vi skal ha en gutt og har en jente fra før;) Så det blir gøy!
Ja gøy med 2 tette, hadde lyst på det også:-). Selv om det nok blir travelt:-).

Merker det går fortere når jeg har mini å henge etter også:-). Hvor stor blir aldersforskjellen hos dere? Gøy med 1 av hver:-)

Takk! ❤️ ska virkelig det :D har ikke møtt hun som skal ha barn på 1 år, og hennes søster som arrangerer har jeg ikke møtt på 2 år!! :) skal bli supergøy og møte de igjen! :D
Å det blir koselig å sees igjen :) Og hun kommer nok til å bli veldig glad for overraskelsen :D Kos deg! Og spis masse kake ;) Og ta masse bilder :D

Back
Topp