Man kan ikke mestre alt like godt.Kan strikke rett frem og svigermor prøvde å vise men fikk det ikke til
For eks meg å et kamera hører ikke sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man kan ikke mestre alt like godt.Kan strikke rett frem og svigermor prøvde å vise men fikk det ikke til
Skjønner hun virkelig vil i bhg da ja!!Ja har jo ikke vært i bhg siden tirsdag. Hun spurte om bhg i dag.
Og så skal de feire bursdagen hennes i bhg på mandag..
Jeg begynte med kamera når jeg var 12-13Man kan ikke mestre alt like godt.
For eks meg å et kamera hører ikke sammen![]()
Lettere med kun en etasje når man blir eldre også.De kjøper enebolig , men da med alt på en flate og mye mindre.
Trist ingen overtar:/
Da vil jeg tro du mestrer det braJeg begynte med kamera når jeg var 12-13![]()
Får vel finne senga jeg daGår vel fint. Vi er i mål nå, så får vel starte
Det blir ikke så lenge til det her heller kjenner jegFår vel finne senga jeg da![]()
Lettere med kun en etasje når man blir eldre også.
Alltid trist å selge hus til fremmende da.
Sluttet med det noen år da . Men egentlig kan jeg spørre noen om å strikke sonne uøldresser xDDa vil jeg tro du mestrer det bra![]()
Håper det ikke tar lang tid med kaka daDet blir ikke så lenge til det her heller kjenner jeg
Her er artikkelenHar ikke lest det... så vet ikke..
Ikke mye å få gjort med det nå, sånn går det noen gangerJa helt sant og litt ekstra rart når det på en måte skulle gått i arv videre. Var mine besteforeldre sitt. Men men.
Sånn er det nå bare.
Jeg som er odelsjente.
Da ville jeg spurtSluttet med det noen år da . Men egentlig kan jeg spørre noen om å strikke sonne uøldresser xD
Fordi vi ikke har plass til hele familien på en gang. Og så tror jeg ikke at ungene hadde fått noe særlig ut av det når alle kommer på en gang. Altfor mange som skal ha oppmerksomhet fra dem.Hvorfor så mange?
Ja, hva skal jeg si.. jeg gleder meg til å bli ferdig, og motiverer med med at lillesøster har det bra ♡<3 Hvordan er formen om dagene?
Jada helt sant.Ikke mye å få gjort med det nå, sånn går det noen ganger![]()
Skal piske krem i den ene... fort... smelte litt sjokolade og blande litt i den 2. Litt lengre, men de er absolutt best om de får stå med fyll over nattenHåper det ikke tar lang tid med kaka da![]()
Vi skal feire frøkna sin 4 årsdag, :-DHva skal dere i morgen?
Vet ikkeDa ville jeg spurt
Hvilke farger kunne du tenkt deg dressen i?