Juni - skravletråden

Ja stor fordel der med gass selvom smaken gjerne blir bedre med kull ;)

Greier ikke si noe er grillet med elektrisk da!

Smaken av kull er nok noe annet ja. Men grillet på gass er godt. Og jeg elsker grillmat. Jeg kan derfor ikke ha det sånn at jeg bare får grille i helga, om det slumper til å være fint vær da. Vi griller middag nesten hver dag vi om sommeren, så fremt det ikke regner (hvilket jo kan være en god del dager...)

Ettersom det altså er 14 grader og blåser bra godt oppe på altanen vår så spiser vi dog inne for tiden. Det skal være noe varmere ute før vi spiser ute...

For meg ja:p
Har vært på pinnene fryktelig lenge.
Ser mye videoer underveis og plager en venninne av mamma litt for hjelp;)
Jeg skulle ønske jeg kunne strikke skikkelig :)

Redd for å jobbe en søndag? :p

Ikke redd. Bare oppdradd til å respektere loven om helligdagsfred.

(Ikke så ekstremt som min farmor som ikke strikker eller løser kryssord på en søndag, nei. Men ikke helt sånn som naboen med vinkelsliperen heller)

Ikke redd. Bare oppdradd til å respektere loven om helligdagsfred.

(Ikke så ekstremt som min farmor som ikke strikker eller løser kryssord på en søndag, nei. Men ikke helt sånn som naboen med vinkelsliperen heller)
Nå måtte eg le :p du er nok en av få :)

Det blir så mye å holde.
Koster enormt mye. Og er jo bare de som bor der.
De ville ha noe mindre.
Ikke minst mindre tomt
Ja det blir det, er vel gjerne derfor man selger eneboliger, og godt for unge som har energi til å drive det :)

Ja det er gøy å kunne.
Ingen som kan lære deg?

Kjøpe en enkel bok for nybegynnere?
Kan strikke rett frem og svigermor prøvde å vise men fikk det ikke til

Smaken av kull er nok noe annet ja. Men grillet på gass er godt. Og jeg elsker grillmat. Jeg kan derfor ikke ha det sånn at jeg bare får grille i helga, om det slumper til å være fint vær da. Vi griller middag nesten hver dag vi om sommeren, så fremt det ikke regner (hvilket jo kan være en god del dager...)

Ettersom det altså er 14 grader og blåser bra godt oppe på altanen vår så spiser vi dog inne for tiden. Det skal være noe varmere ute før vi spiser ute...
Høres herlig ut å kunne gjøre det sånn! Og forstår dere godt! Mye godt man kan grille ❤

Back
Topp