Jeg skal lage ferdi kaka daGleder meg til vi har klart målet og jeg kan sove!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal lage ferdi kaka daGleder meg til vi har klart målet og jeg kan sove!!!
Nei 40 minLangt å kjøre?
Ja stor fordel der med gass selvom smaken gjerne blir bedre med kull
Greier ikke si noe er grillet med elektrisk da!
Ikke sikkert bekkenet blir helt bra med en gang, men uansett bedre. Er fortsatt litt plaget 8 mnd etterNei, gleder meg til å ha henne på utsiden ♡
For meg jaTok vell lang tid?![]()
Jeg skulle ønske jeg kunne strikke skikkeligFor meg ja
Har vært på pinnene fryktelig lenge.
Ser mye videoer underveis og plager en venninne av mamma litt for hjelp![]()
Det er ikke så galt. Blir sikkert godt å komme hjem igjenNei 40 min![]()
JaDet er ikke så galt. Blir sikkert godt å komme hjem igjen
Redd for å jobbe en søndag?![]()
Nei da er det like greit å ligge derJasmåen sover og vi kan ikke dra hjem sent herfra
Jeg skulle ønske jeg kunne strikke skikkelig![]()
Nå måtte eg leIkke redd. Bare oppdradd til å respektere loven om helligdagsfred.
(Ikke så ekstremt som min farmor som ikke strikker eller løser kryssord på en søndag, nei. Men ikke helt sånn som naboen med vinkelsliperen heller)
Ja det blir det, er vel gjerne derfor man selger eneboliger, og godt for unge som har energi til å drive detDet blir så mye å holde.
Koster enormt mye. Og er jo bare de som bor der.
De ville ha noe mindre.
Ikke minst mindre tomt
Huff hadde jeg ikke orket nå, hadde tatt det imorgenJeg skal lage ferdi kaka da![]()
Kan strikke rett frem og svigermor prøvde å vise men fikk det ikke tilJa det er gøy å kunne.
Ingen som kan lære deg?
Kjøpe en enkel bok for nybegynnere?
Ja har jo ikke vært i bhg siden tirsdag. Hun spurte om bhg i dag.Huff ja, hun føler vel også at hun har hvert hjemme lenge nok også![]()
Ja det blir det, er vel gjerne derfor man selger eneboliger, og godt for unge som har energi til å drive det![]()
Går vel fint. Vi er i mål nå, så får vel starteHuff hadde jeg ikke orket nå, hadde tatt det imorgen![]()
Høres herlig ut å kunne gjøre det sånn! Og forstår dere godt! Mye godt man kan grille ❤Smaken av kull er nok noe annet ja. Men grillet på gass er godt. Og jeg elsker grillmat. Jeg kan derfor ikke ha det sånn at jeg bare får grille i helga, om det slumper til å være fint vær da. Vi griller middag nesten hver dag vi om sommeren, så fremt det ikke regner (hvilket jo kan være en god del dager...)
Ettersom det altså er 14 grader og blåser bra godt oppe på altanen vår så spiser vi dog inne for tiden. Det skal være noe varmere ute før vi spiser ute...
Ja er detNei da er det like greit å ligge der