Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
At du viser ikke alt?Ja, men har blitt mer bevisst på hva som visesOg at det er begrenser hvem som ser det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
At du viser ikke alt?Ja, men har blitt mer bevisst på hva som visesOg at det er begrenser hvem som ser det
![]()
Har lagt ut 1 her. Og ett fra da hun ble født i dagboka så ikke så mange.Son for alle eller i enkelte grupper?
Solskjerming til huset bla.Hva har dere shoppet?
Få noen opp på veggen?Jeg har masse fine bilder av solnedgang
Håper du får en grei natt og at plagene forsvinnerHar funnet sengen jeg. Bekkenet er skikkelig dårlig og hatt kynnere som er skikkelig ubehagelige. Halsbrannen er ute av kontroll men håper allikevel på en grei natt![]()
Hmm ofte litt lengre tid daTar tid til vanlig også, men da har jeg hjelp av mannen
Idag er jeg alene med dem..
Ja, 3 dager midt på sommeren?Det blir det helt sikkert. Må jo komme midt i landet også.
Ja ikke rart det har blitt lite skravling på meg i dagFlink du har vært![]()
Er det ikke herlig?!Fremdeles ca 20 grader ute![]()
Nei det ble elven. Også var det en bru... og den måtte jo hoppes fra da.. note to self: trekk opp beina når du tar bomba...Au au, ikke brable det stranda?
Helt okei dag, sliten i bekken og sinn etter en dag på shopping i trondheim
Men sikkert fint å bo i sverige?Er det![]()
Når vi for lenge siden var på harryhandel handlet vi mye mat![]()
Får ikke grillet engang viMannen grillet innmakt minipizza/piroger til middag i dag... Pizzastein på grillen![]()
Rundt 20 tror jegHvor mange grader er det hos deg nå?
Hørtes fint utSitte å se på solnedgang i sofaen. Deilig
Takk for det 3)Krysser fingre![]()
Er virkelig det!Absolutt, jeg syns det er greit at de liker "voksen mat"![]()
Velkommen skal du væreoohhh Nice der vil jeg!
Det hørtest bra ut.Jadalameller til stuen og verandadøra og plisé gardin til kjøkkenet
Pluss en hel bunch men nedre ting
Hvor kaldt?Neida, bare kaldt![]()