Juni - skravletråden

Taco er jo godt det også da :)
Marinade av bbq saus, hvitløk og krydder ;) husker aldri helt hvilke krydder men ble ihvertfall paprika krydder :D
Veldig godt og enkelt!

okei hihi deilig. Elsker hvitløk. Mannen gjør ikke derimot:eek:

Neida, har nok mange med meg på den følelsen.
Han sier selv hele tiden "jeg ikke liten, jeg være stor":p
Så søtt da ❤
Blir bare verre jo større de blir ;)

Det er fare for at jeg gjør også;)
Frøkna begynner jo der etter hvert da, men mulig det er på andre småbarnsavd.

Takk for gode tips.
hvilket vers var det om du vil dele?
Typisk at jeg ikke hadde det på denne telefonen da.. (fått ny) men om du venter mens jeg fått laddet den gamle litt så jeg får den på så kan jeg dele :)

Håper lillesøster får plass på samme avdeling etterhvert, det er 2 av hver...

Godt å høre det ikke bare er her ;)
Husker folk ble overrasket når hun som et åring gjerne spiste mat med litt chili, løk og hvitløk ;) godt opplært :D
Det er bra det:D
MJ spiser sterkere mat en min mor :p og elsker hvitløksdressing :p

Veldig godt og enkelt!

okei hihi deilig. Elsker hvitløk. Mannen gjør ikke derimot:eek:
Ja, og bbq sausen vi kjøper minner om den man får på McDonalds bare litt mer røkt smak :D
Forresten det går vel ikke ann å ikke elske hvitløk! :o

Gjett hvem som sovna.... Lillesøster sovna greit, jeg skulle bare ligge bitte litt for å se...

God kveld damer. Nå er kaka baket, bare glasuren igjen... men den kan jeg ta litt senere i kveld. Ble litt lei... har ryddet og ordnet litt og lagt ungene. Fikk beskjed i dag om at svigermor kommer på bursdags besøk. Hadde egentlig tenkt å bake til neste helg :) men men.. da ble det i dag

Det har vi, og har den i grunn enda. Vennepar som låner den nå. De vil nok sikkert beholde den da;)

OJ bruker ikke vogn lenger. Kun sovevogn i barnehagen og da duovogn sportsdel.
Har ellers annen trille/vogn på reise.
og har ståbrett.
Ah :) får de den sa hos dere?
Hvor gammel er oJ?

hehe ja blir vel sånn
Ja blir det.
Prøver å spørre snuppa om hun er babyen min, får da en lang avhandling på et nei det er hun ikke og vil ikke kose sånn!
Lillebror derimot er baby så jeg får bare vente på han :p

Typisk at jeg ikke hadde det på denne telefonen da.. (fått ny) men om du venter mens jeg fått laddet den gamle litt så jeg får den på så kan jeg dele :)

Håper lillesøster får plass på samme avdeling etterhvert, det er 2 av hver...

Det hadde jeg blitt veldig glad for. Er ikke så flink med slikt, og kanskje det hadde passet:)

Mhm.
Her er 2 små og 2 storeavd

Det er bra det:D
MJ spiser sterkere mat en min mor :p og elsker hvitløksdressing :p
Hehe godt opplært hun også da ja ;)
Snuppa fikk ikke nok av hvitløksbrød her hun ;) godt de liker sånne ting, gjør det lettere å spise ute!

Back
Topp