De er greie!Babyjogger city elite mini gtVis vedlegget 180697
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er greie!Babyjogger city elite mini gtVis vedlegget 180697
Du.. Jeg hadde det samme med mamma. Når jeg begynte å strikke mer enn bare grytekluter. Vi har fått til en slags ordning med at jeg er sjeleglad når hun strikker bukser til Linnea mi. For det hater jeg å strikke og hun elsker. Og hun strikker også lester. Så tar jeg gensre og mer avanserte mønster. Bare å ønsk deg strikk hos henne og. Så hun ikke føler at nå er det ikke vits mer.
Tenker jeg tar en snakk med henne når jeg skal hente barna i morgen.Huff det er kjedelig da
Tenker jo hun bare skal være glad for at du har tatt strikkingen opp igjen.
Spørre hun rett ut da?
Hatt sånn eller?De er greie!![]()
Det har vi, og har den i grunn enda. Vennepar som låner den nå. De vil nok sikkert beholde den daHatt sånn eller?![]()
Gjør det. Jeg måtte ha en sånn snakk med mamma. Hun virka såra over at jeg plutselig kunne strikke mer enn henne. Hullmønstre og slikt. Men nå er det koselig etter vi fikk snakka om det. Hun strikker noe av det mi trenger, jeg strikker annet. Hun mangler ingenting og får heller få for mye ull enn for liteTenker jeg tar en snakk med henne når jeg skal hente barna i morgen.
Vil alltid være takknemlig uansett om jeg klarer det selv eller ikke
På mandagNår starter ramadan?
Ja da er det bare å forte seg for å nå tilbudetPlutselig Trondheims tur på oss, 50 % all solskjerming på kid og vi må ha en del så da lønner det seg med en tur![]()
Godt å høreUngene flyr rundt og leker brannmenn![]()
Godt frøkna er i bedre form selv om hun hoster fælt :-D
Ja men de fleste har fire faste hjul og blir nærmest umulig å bruke det herikke fan av kombi selv.
Viktig med krav da. Brukes jo mye. håpe det dukker opp noe godt brukt
Snuppa begynte litt ved 4,5 mndGjorde det med OJ ja.
Først begynt nå med fast føde til frøkna.
Hun ble jo nettop 6mnd.
Hvor ligger hytten daVi er på hytta og koser oss i sola, ute å går nåVis vedlegget 180698
Helt herligSå godt at barna får sove
![]()
Snuppa begynte litt ved 4,5 mnd
Men godt å vite akkurat hva de små får i seg![]()
Ja men de fleste har fire faste hjul og blir nærmest umulig å bruke det her
Men tenkt til å ta turen til Karlstad til den butikken som vi linket til og satser på at det hjelper.
Når flytter dere?![]()
Vi var heldigvis mange som orket å skravleSå flinke dere er å stå påJa det var jo veldig fint vær i går kveld flere steder og man kan jo bli litt slått ut av varmen og
![]()
Neida, skal være litt av og på![]()
Hun i englevinger å bikini... reklame for kiwiHvilket bilde?![]()
Har kjøpt meg den rødBabyjogger city elite mini gtVis vedlegget 180697
Høres ut som planen er klar da om ikke annetDen veldige varmen er ikke meldt hit i denne omgang.
Jeg ser sol og skyfri himmel, men det blåser og jeg ser når jeg er på tur flere fjell enn jeg ser hjemme. Og det ligger tåke oppi der. Inn langs fjorden. Ganske drepende for sommervarme.
Så jeg sa til ungene at selv om det SER varmt ut var det ikke aktuelt å ta på badetøy og leke med vannpistoler.
(dessuten er den ene ødelagt og mellomste klarer ikke bruke dem og jeg vet de får sånne vannkanoner som de må trekke vann opp fra ei bøtte med, i sommergave fra mine foreldre når de tar dem med seg på campingtur om et par uker (første helga i sommerferien. Gitt at været er bra, ellers blir det første helga i juli i stedet) fire våte unger i ei campingvogn er ikke så gøy