Ja hadde hvert det for vi har virkelig jobbet hardt nåJa hadde vært utrolig kjipt hvis ikke!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hadde hvert det for vi har virkelig jobbet hardt nåJa hadde vært utrolig kjipt hvis ikke!!
Kan vel ikke se så gale ut nå?Ja hadde hvert det for vi har virkelig jobbet hardt nå
Hva gi opp? Aldri hørt om det førVi klarer det. Ikke gi opp! Allemann inn på lekeforumet under...errr...er det aktuelle tema tro?![]()
Litt over 1000 igjen kan gå fort og kan gå rett vestCa 3160 nå. Nå har barna sovnet så da kan jeg skravle.
Vi klarer det lett som en plett!![]()
Litt over 1000 igjen kan gå fort og kan gå rett vest![]()
Nei er jo nettopp det, lørdag! Men føler trykket har gått litt opp daSorry, sovna
927 innlegg igjen, og litt oveer to timer en sen lørdagskveld.
Skal ta tempo, men vi må jobbe på!
Det var sånn ca det vi manglet torsdag også, og da gikk det med stor glans. 1100 over. Men det var ikke lørdag.
Så lenge mange skravler så kan det gåDet må vi, men det kan gå![]()
Da får vi bare skravle påSorry, sovna
Det var sånn ca det vi manglet torsdag også, og da gikk det med stor glans. 1100 over. Men det var ikke lørdag.
Tja spørs litt hvordan folk har tenkt til å skravleKan vel ikke se så gale ut nå?
Vi burde jo klare det!Men det skal det ikke!
Ja sant, men vi skal hihiTja spørs litt hvordan folk har tenkt til å skravle![]()
Det er innafor. Vi er ganske mange ivrige sjeler her nåSorry, sovna
Jeg sjekker sjeldent varsel for å være ærlig..
Jeg bruker kun app, blir bare forvirra av bv på pcBruker appen. Har en krangel med PCen for tida, så da prøver jeg å få den til å samarbeide ved å ikke bruke den![]()
Da får vi bare skravle på![]()
Vis vedlegget 180764Skulle fint delt med dere![]()
Det er innafor. Vi er ganske mange ivrige sjeler her nå
Jeg bruker kun app, blir bare forvirra av bv på pc![]()