Ja nå som vi endelig har klart det to dager på rad!Måtte skravla gå unna. Må jo gå!!
Heia heia!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja nå som vi endelig har klart det to dager på rad!Måtte skravla gå unna. Må jo gå!!
Heia heia!!
Ja hadde vært utrolig kjipt hvis ikke!!Ja nå som vi endelig har klart det to dager på rad!
Ja, vi må henge iOi, det var lite!
Da må vi få opp farta!
Nei, men det er jo lørdag og jeg hører rykter om pent vær der sørpåDet var ikke voldsomt mye :/
Kjedelig å ikke klare det i dag når vi har klart det de to andre dagene.Æsj! Prøver å skravle så mye som mulig!
Gir aldri opp!Vi klarer det. Ikke gi opp! Allemann inn på lekeforumet under...errr...er det aktuelle tema tro?![]()
Haha! Er lørdag vettu!Er jeg ikke alene?
Tror appen har klikka, for har ikke fått en eneste notification på en time! Og så har orly gått bananas på liking og quoting!
Jeg sjekker sjeldent varsel for å være ærlig..Er jeg ikke alene?
Tror appen har klikka, for har ikke fått en eneste notification på en time! Og så har orly gått bananas på liking og quoting!
Kommet seg litt da, håper virkelig vi klarer detteCa 3160 nå. Nå har barna sovnet så da kan jeg skravle.
Vi skal klare detKommet seg litt da, håper virkelig vi klarer dette
Ja, kvelden er jo i grunn enda ungVi skal klare det![]()
Ja det er den.. vi får bare henge iJa, kvelden er jo i grunn enda ung![]()
OkiVi hadde vel 2300 da![]()
Hmm da må vi skravleSorry, sovna
927 innlegg igjen, og litt oveer to timer en sen lørdagskveld.
Skal ta tempo, men vi må jobbe på!
Det var sånn ca det vi manglet torsdag også, og da gikk det med stor glans. 1100 over. Men det var ikke lørdag.
Vi klarer det lett som en plett!Sorry, sovna
927 innlegg igjen, og litt oveer to timer en sen lørdagskveld.
Skal ta tempo, men vi må jobbe på!
Det var sånn ca det vi manglet torsdag også, og da gikk det med stor glans. 1100 over. Men det var ikke lørdag.